۲۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6204538
T T
۰ نفر
یک روحانی اهل سنت: احیای فریضه امر به معروف مهمترین گام در تربیت اسلامی است .....................................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/03/86 داخلی.اجتماعی.دینی.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، مهمترین گام در تربیت اسلامی، ایجاد امنیت اجتماعی و فراهم نمودن محیطی امن برای رشد و بالندگی افراد جامعه است.
ماموستا عبدالرحمان خدایی روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه گفت: به برکت باورهای قلبی و اعتقادات مردم مسلمان منطقه و همچنین تاثیر عمیق آموزه های اسلامی و انقلابی، شهرستان بانه یکی از مناطق امن استان از نظر هنجارهای اجتماعی و توجه به ارزشهای اسلامی است.
وی افزود: روحانیون، مسئولان و دستگاه قضایی در این شهرستان همواره جزو پیشگامان فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامع بوده اند و با بهره- گیری ازشیوه های تبلیغ و ارشاد، ایجاد بسترهای سالم اجتماعی و برخورد قاطع با عوامل منکراتی، سعی در فراهم نمودن زمینه های این فریضه الهی نموده اند.
امام جمعه شهرستان بانه در ادامه با اشاره به آرمان مقدس امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی در احیا و گسترش فرهنک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تلاش برای تحقق این امر را وظیفه تمامی افراد جامعه عنوان کرد.
معاون فرماندار شهرستان بانه هم در ادامه این نشست با اشاره به مرزی و آسیب پذیر بودن شهرستان بانه، این منطقه را یکی از کانونهای اصلی هجمه فرهنگی دشمنان عنوان کرد.
" عبدالله رشیدی پور " افزود: اعتقاد و التزام عملی و علمی مرزنشینان مومن بانه ای، مهمترین عامل بازدارندگی در مقابل عوامل منکراتی و نا امنی های اخلاقی و اجتماعی در منطقه است.
وی با ارزنده خواندن طرح اردوهای بسیج هجرت سازندگی و سازماندهی دانش آموزان در قالب فعالیتهای سالم و سازنده، ایجاد نمازخانه و سرویسهای بهداشتی برای گردشگران و مسافران را مهمترین اقدامات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان بیان کرد.ک/2 533/566 شماره 051 ساعت 46:12 تمام انتهای پیام E27.06-46-12
۰ نفر