۹ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6206605
T T
۰ نفر
اولین شماره "نشریه باروری و ناباروری ایران" منتشر شد ............................................................
تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/04/86 داخلی.علمی.پزشکی.نشریه.
اولین شماره نشریه باروری و ناباروری پژوهشکده رویان که به زبان انگلیسی است منتشر شد.
این نشریه با عنوان IJFS(Sterility & Fertility of Journal Iranian) دومین نشریه علمی و پژوهشی پژوهشکده رویان به زبان انگلیسی است که بصورت فصلنامه چاپ می شود.
"فریده ملک زاده" مدیر اجرایی این نشریه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا گفت یکی از اهداف چاپ این نشریه به زبان انگلیسی چاپ آن در آینده بصورت بین المللی است تا محققان سایر مناطق دنیا از نتایج تحقیقات پژوهشگران ایرانی در زمینه باروری و ناباروری آگاهی یابند.
وی گفت مقالاتی که در این نشریه چاپ می شود شامل مقالات اصیل، مقالات مروری، تحقیق و مطالعه موردی و همچنین عکس ها و تصاویر مرتبط با باروری و ناباوری است.
ملک زاده یادآور شد هدف از انتشار این نشریه اشاعه دانش درمان ناباروری و قرار دادن تجربیات محققین پژوهشکده رویان و دیگر محققان در زمینه باروری و ناباروری در اختیار علاقه مندان است.
وی گفت این نشریه جهت چاپ مقالات در کلیه زمینه های باروری و ناباروری از اساتید، دانشمندان و دانشجویان دعوت به عمل می آورد.
ارسال مقالات از طریق پست الکترونیکی org.ijfs@royaninstitute:Email و ir.info@ijfs:Email و یا به صورت آنلاین از طریق پایگاه اینترنتی نشریه به آدرس ir.ijfs.//royaninstitute:http و ir.ijfs.//WWW:http امکان پذیر است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دست یابی به نسخه کامل مقالات این نشریه می توانند به سایت نشریه مراجعه کنند و یا اینکه با شماره 22510895 تماس بگیرند.
پژوهشکده رویان پس از هشت سال انتشار مداوم فصلنامه پزشکی "یاخته" و کسب عنوان نشریه برگزیده در دوازدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، در سال 1385 موفق به اخذ امتیاز نشریه IJFS از وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی شد.
فصلنامه پزشکی یاخته اولین نشریه منحصر به فرد فوق تخصصی علوم سلولی و مولکولی کشور است که بصورت فصلنامه و به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود این نشریه امسال در دوازدهمین جشنواره علوم پزشکی رازی به عنوان نشریه برگزیده انتخاب شد.
نشریه یاخته از سال 1378 توسط پژوهشکده رویان منتشر شده و هم اکنون پس از هشت سال انتشار مداوم و چاپ حدود 30 شماره پی درپی در چند سایت معتبر جهانی نمایه می شود.
علمی/1920/1786 شماره 021 ساعت 38:10 تمام انتهای پیام E09.06-38-10
۰ نفر