۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6207584
T T
۰ نفر
فرماندار ابرکوه یزد: حاشیه ها نباید خبرنگاران را از رسالت اصلی باز دارد ......................................................................
یزد(ابرکوه )، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/05/86 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.روز خبرنگار.
فرماندار شهرستان ابرکوه یزد گفت: مسائل حاشیه ای، اختلافات محلی و قومی نباید خبرنگاران را از رسالت اصلی باز دارد.
به گزارش ایرنا، "محمدرضا امامی" روز چهارشنبه به مناسبت 17 مردادماه روزخبرنگار درجمع خبرنگاران و اصحاب مطبوعات این شهرستان افزود:خبرنگاران باید افرادی توانمند در ابعاد مختلف باشند و با آموزش های لازم، به ارتقای سطح کیفی مسوولیت خطیر خود بیاندیشند.
وی اضافه کرد: وظیفه اصحاب رسانه تنها انعکاس اخبار اقتصادی و سیاسی نیست، بلکه باید مردم را نسبت به مسائل فرهنگی و روش استفاده از ابزار روز دنیا آشنا سازند و این مستلزم بالابردن سطح معلومات خود و منطقه است.
فرماندار ابرکوه خطاب به خبرنگاران گفت: شما کار خیر و نیکوئی دارید و عمل خوب، پایدار است.
رییس فرهنک و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز در این مراسم، از تلاش خبرنگاران این شهرستان تقدیر کرد.
"محمدرضا دهبیدی پور" با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، بر همکاری تمام ادارات و نهادها در انعکاس به موقع اخبار و گزارشات شهرستان تاکید کرد.
در ادامه این جلسه خبرنگاران نیز به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.
شهید "علی اکبر کارگر ابرقویی" از شهدای عرصه خبر شهرستان ابرکوه طی سالهای 62 و 63 با روزنامه جمهوری اسلامی همکاری داشته است.
17 مردادماه سالروز شهادت "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که به دست طالبان، در مزار شریف افغانستان، به شهادت رسید، روز "خبرنگار" نامگذاری شده است. ک/2 شبد/7539/ 1027/ 1456 شماره 206 ساعت 21:52 تمام
۰ نفر