۲۳ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6208624
T T
۰ نفر
دانش آموزان تهرانی در خراسان شمالی مدرسه می سازند ................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/05/86 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.مدرسه سازی.
رییس مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: دانش آموزان تهرانی در امر مدرسه سازی در این استان مشارکت دارند.
مهدی صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: 40 دانش آموز دبیرستان "شهید مفید" تهران در ساخت سه آموزشگاه در روستای "آدینه قلی" از توابع بخش مرزی راز و جرگلان بجنورد همکاری دارند.
وی افزود: این دانش آموزان به صورت گروهی همراه با دبیران خود علاوه بر کمک مالی، راسا برای ساخت آموزشگاه در این منطقه محروم حضور می یابند.
صالحی گفت: این دانش آموزان مبلغ 100 میلیون ریال برای ساخت و ساز مدرسه در این منطقه کمک کرده و پرداخت 20 میلیون ریال دیگر را نیز تعهد کرده اند.
او بیان کرد: یک گروه 70 نفره از دانش آموزان این دبیرستان ، فردا برای کمک و مشارکت در ساخت یک آموزشگاه روستایی به این استان سفر می کنند.
رییس مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: اکنون این اداره با مشارکت نیکوکاران مدرسه ساز 57 کلاس درس و یک سالن چند منظوره در این استان در دست اجرا دارد.
190 هزار دانش آموز خراسان شمالی در 9 هزار و 531 کلاس درس تحصیل می کنند و بنا بر آمار اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی بیش از نیمی از مدارس این استان فرسوده و نیازمند بازسازی و نوسازی هستند. ک/3 7184/626/659 شماره 044 ساعت 12:19 تمام
۰ نفر