۲۵ تیر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6208803
T T
۰ نفر
شماری از بیمه شدگان: درمانگاه تامین اجتماعی شیروان امکانات ندارد ................................................................
بجنورد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/04/86 داخلی.اجتماعی.تامین اجتماعی.
شماری از بیمه شدگان تامین اجتماعی شیروان از کمبود امکانات بهداشتی، درمانی و پزشکی در تنها درمانگاه این شهرستان اظهار ناخرسندی کردند.
آنان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی خواستار توجه اساسی مسوولان این بخش برای رفع این مشکلات شدند.
رییس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی شیروان گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شیروان از کمترین امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار است.
رمضان مجیدنیا تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی را 40 هزار بیمه شده ذکر کرد و افزود: این درمانگاه باید به پلی کلینیک و یا بیمارستان ارتقا یابد.
او بیان کرد: در سفر سال گذشته هیات دولت به خراسان شمالی قرار بر این شد که این درمانگاه ارتقا یابد.
وی اظهار داشت: نه تنها این مصوبه عملیاتی نشده بلکه این مرکز از نظر امکانات و خدمات نیز هیچ گونه تغییر مثبتی نداشته است.
یکی از بازنشستگان کارخانه قند شیروان، کمبود دندانپزشک را یکی از مشکلات این درمانگاه ذکر کرد و گفت: مراجعه کنندگان روزها و ساعت های طولانی در انتظار دندانپزشک می مانند.
عباسعلی فراگری افزود: مراجعه کنندکان روستایی نیز برای دریافت خدمات درمانی از این درمانگاه با مشکل مواجه می شوند.
یک بازنشسته شیروانی دیگر از کمبود نیروی انسانی و نداشتن سونوگرافی و رادیولوژی در تنها درمانگاه تامین اجتماعی شیروان گلایه کرد.
حسن خسروی گفت: این درمانگاه پاسخگوی نیاز بیماران نیست.
وی بیان کرد: امکانات موجود این درمانگاه به نسبت جمعیت بیمه شده اندک است.
مدیر تامین اجتماعی شیروان ضمن تایید ضمنی مشکلات بیمه شدگان، خواستار توجه ویژه مسوولان شهرستان و استان برای حل این نارسایی ها شد.
دکتر "مهرداد ارشادی فر" با وجود پیگیری خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، از انجام مصاحبه و پاسخگویی به نیازهای شهروندان در خصوص خدمات به بیمه شدگان خودداری کرد. ک/4 7182/626/659 شماره 056 ساعت 12:27 تمام
۰ نفر