۱ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6215875
T T
۰ نفر
فرماندار نوشهر: باید آموزه های مقاومت را در بین دانش آموزان ترویج کنیم ....................................................................
نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/07/86 داخلی.اجتماعی.بازگشایی.مدارس.
فرماندار نوشهر با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت : با نواختن زنک مقاومت در مدارس ، باید آموزه های مقاومت را در بین دانش آموزان ترویج کنیم.
" سید هاشم فاطمی " روز یکشنبه در جمع مسوولان و دانش آموزان در مدرسه پانزده خرداد نوشهر افزود : شما دانش آموزان باید برای کسب علم و دانش همواره تقوای الهی را فرا گیرید تا به اهداف متعالی دست یابید.
وی با تاکید بر لزوم شناساندن هفته دفاع مقدس به نسل های سوم انقلاب خاطرنشان کرد: هر عزت، افتخار و پیشرفتی که در نظام جمهوری اسلامی داریم از ایثارگریهای دفاع مقدس بوده است.
فاطمی ادامه داد : اگر شهادت شهدا ، ایثارگریهای جانبازان و آزادگان نبود، امروز کشور ما به این جایگاه رفیع نمی رسید، پس همه ما مسوولان نظام مدیون فداکاریهای جانبازان و خون شهدا هستیم.
وی بر لزوم ترویج فرهنک ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: برهمه ما مسوولان تکلیف و وظیفه است که فرهنک شهادت را ترویج کنیم.
امام جمعه نوشهر نیز در این مراسم با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید بر لزوم تلاش بیشتر مسوولان امر در رفع مشکلات نظام آموزشی در این شهرستان تاکید کرد.
حجت الاسلام" محمود مشایخ" بااشاره به نامگذاری شعار تحول گرایی توسط مقام معظم رهبری در نظام تعلیم و تربیت افزود: شما دانش آموزان به یقین بایستی یک انقلاب و تحولی وسیعی در درون و جانتان بوجود بیاورید.
به گفته او علمی که توام باایده پاک و هدف مقدس باشد دارای ارزش است.
امام جمعه نوشهر خاطرنشان کرد : باید رخدادهای هفته دفاع مقدس به شما دانش آموزان شناسانده شود تا چگونه در مقابل توطئه های دشمنان دفاع کنید.
وی یادآور شد : جنک فرهنگی دشمن بالاتر از جنک نظامی است و دشمن می خواهد جوانان این سرمایه ملی کشور را از درون بی هویت کند و از مسیر اصلی باز دارد.
وی افزود : فراگیری علم و دانش را جدی بگیرید و به جای آوردن نماز را فراموش نکنید زیرا که نماز نردبان ترقی و وسیله تربیت شما است.
" اسفندیار نظری " مدیر آموزش و پرورش نوشهر در ادامه این آیین که به مناسبت آغاز سال تحصیلی در مدرسه پانزده خرداد نوشهر برگزار شد، گفت:شعار امسال آموزش و پرورش با رویکرد تحول گرایی،اعتلای مقام و منزلت معلمان و نیز مهندسی اقتصادی است.
" علی باباخانی" فرماندار رامسر نیز در مراسمی به همین منظور دردبیرستان دخترانه رضی کاظمی این شهرستان گفت : ایران می تواند در فضای کنونی و در عرصه بین المللی پیشتاز کشورهای اسلامی باشد.
وی ادامه داد : تاکنون مجاهدت مردم و ایثارگری ها و شهادت طلبی های آنان ، توطئه های دشمنان را علیه انقلاب خنثی کرده است.
" محمدصالح رضاخانی " مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز گفت : رقابت سالم باید در مدارس بوجود آید و دانش آموزان خود را برای آینده ای درخشان و قبول مسوولیتها آماده نمایند.
وی تصریح کرد : ما هرچه داریم از شهدا داریم بنابراین فرهنک شهادت باید در نسل جوان گسترش یابد.
بیش از 100 هزار دانش آموز مقاطع مختلف در غرب مازندران روز یکشنبه راهی کلاسهای درس شدند.ک/2 506/ 7515/621 شماره 049 ساعت 11:34 تمام
۰ نفر