۱۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6500617
T T
۰ نفر
سازمان راهداری تدابیر ترافیکی یک ماه آینده را اعلام کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/18 اجتماعی.وضعیت راهها.سازمان راهداری تهران - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای محدودیت ها و تدابیر ترافیکی در ماه آینده را اعلام کرد.
به گزارش ایرنا،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن توصیه رانندگان به رعایت ایمنی تردد، مسیر ماسال - شاندرمن در استان گیلان را به علت اجرای عملیات نصب گاردریل تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه به جز روزهای تعطیل با محدودیت اعلام کرد.
بر اساس این گزارش سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای تردد در مسیر نهبندان-زابل در استان خراسان جنوبی را تا 30 اردیبهشت ماه به جز روزهای تعطیل بین ساعت هفت تا 16 به شرط رعایت جوانب احتیاط ممکن دانست و اعلام کرد: محدویت در این مسیر به علت عملیات بهسازی و لکه گیری حدفاصل کیلومتر سه تا 42 این محور لحاظ شده است .
همچنین بر اساس اعلام این سازمان درمحور فردوس-بیرجند در استان خراسان جنوبی به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در محدوده رایان تا 30 اردیبهشت ماه به جز روزهای تعطیل بین ساعت هفت تا 16 تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.
این گزارش می افزاید:تردد در محور کلاله -مراوه تپه در استان گلستان به علت اجرای عملیات روکش آسفالت در حد فاصل کیلومتر 65 تا 75 این محور تا اطلاع بعدی با محدویت همراه بوده و به شرط رعایت جوانب احتیاط عبور از این مسیر ممکن است .
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اعلام محدودیت تردد در محدوده گردنه ثمن شاهی واقع در باند دوم محور بیرجند -قاین در استان خراسان جنوبی دلیل اعمال محدویت در این مسیر را اجرای عملیات ریزش برداری اعلام کرد .
این سازمان تردد وسایل نقلیه در این مسیر را بین ساعت های هفت تا 16 با رعایت جوانب احتیاط ممکن دانست.
همچنین تردد وسایل نقلیه در هر دوسوی باند رفت و برگشت بزرگراه بجنورد - شیرواندر استان خراسان شمالی به علت اجرای عملیات پل غیر همسطح کنار گذر شمالی در محدوده کیلومتر 2 تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد وسایل نقلیه در محور گنبد -آزاد شهر در استان گلستان را نیز به علت اجرای عملیات احداث دوربرگردان در کیلومتر یک این محور تا اطلاع بعدی به شرط رعایت جوانب احتیاط ممکن اعلام کرد.
این سازمان مجموع ترددهای ثبت شده در 24 ساعت گذشته را دو میلیون و 384 هزارو 246 وسیله اعلام و خاطر نشان کرد: ترددها نسبت به روز قبل با افزایش پنج درصدی همراه بوده است.
بر اساس گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور میانگین سرعت در 24 ساعت گذشته 82 کیلومتر بوده و سهم وسایل نقلیه سنگین در ترددها ی صورت گرفته 22 درصد بوده است.
اوج تردد در 24 ساعت سپری شده بین ساعت های 17 تا18 روز گذشته با 161 هزارو 852 وسیله و کمترین تردد مربوط به ساعت شش تا هفت با 89 هزارو 143 وسیله بوده است .
این سازمان آزاد راه کرج - تهران با 75 هزارو 303 وسیله ، تهران -کرج با 68هزارو 813 وسیله و کرج - قزوین را با 43 هزارو 567 وسیله جزو محورهایی که بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه را در 24 ساعت گذشته داشته اند ، اعلام کرد.
سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای اعلام کرد:هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای کشور با مراجعه به سامانه ir.iran141 .www و یا با شماره تلفن های 88926668 و 84498666 و شماره پیامک 1000141 تماس حاصل کنند.
اجتمام 1319**1708** شماره 016 ساعت 12:55 تمام
۰ نفر