۸ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6525739
T T
۰ نفر
نتایج مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی به نمایندگان ارائه شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/08 اقتصاد.سازمان بنادر.سازمان بنادر تهران - نتایج دستاوردهای مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی ()ICZM با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارایه شد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل مهندسی سواحل و بنادراین سازمان گفت: نتایج این طرح در صورت اجرایی شدن می تواند به مرتفع نمودن بسیاری از مسایل و مشکلات سواحل کشور ناشی از اعمال مدیریت های مختلف بخشی کمک نماید و مرجع مناسبی برای بسیاری از تصمیم گیری های مدیریت یکپارچه در راستای توسعه های آتی سواحل کشور باشد.
علیرضا کبریایی استقبال نمایندگان از این طرح را بسیار مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد نتایج این مطالعات پیش از این در اختیار نمایندگان و کمیسیون های مرتبط قرار گرفته بود.
وی افزود: در این نشست سعی شد با توجه به نقش مهم نمایندگان مجلس در خصوص تصویب قوانین مربوط به سواحل کشور، جزئیات بیشتری از مطالعات ارایه و از نظرات آنان استفاده شود.
مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری جلساتی در استان های سیستان و بلوچستان وهرمزگان به منظوراعمال مدیریت یکپارچه و ساماندهی سواحل کشورخبر داد و گفت: در هفته های آتی نیز جلساتی در استان های خوزستان، مازندران، گیلان و گلستان برگزار خواهد شد.
وی گفت: در راستای توافقات حاصله در شورای عالی معماری و شهرسازی مبنی بر ارایه استانی دستاوردهای مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور، در مدت زمان کوتاهی نتایج مطالعات در هفت استان ساحلی کشور طی جلسات یک روزه ارائه می شود.
کبریایی اضافه کرد با جمع بندی نظرات مسئولین محلی، نتایج این مطالعات جهت تصویب نهایی به شورای عالی معماری و شهرسازی ارایه خواهد شد.
اقتصام 2021** ** 1574 شماره 053 ساعت 15:17 تمام
۰ نفر