۱۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6567008
T T
۰ نفر
معاون عمرانی استاندار: خراسان شمالی از پیمانکاران مجرب محروم است ................................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/03/87 داخلی.اقتصادی.عمرانی.
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: این استان با وجود نیاز فراوان از پیمانکاران باتجربه و قوی بی بهره است.
نورعلی طالب زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این در حالی است که با تشکیل این استان میزان پروژه های عمرانی نیز افزایش یافته و باید از پیمانکاران قوی در کارهای عمرانی استفاده شود.
وی با بیان اینکه کمبود پیمانکار باتجربه و قوی اجرای طرحها را با مشکل مواجه می کند گفت: حتی برای تقویت پیمانکاران داخل استان نیز حضور پیمانکاران قوی در خراسان شمالی ضرورت دارد.
او تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای جلب همکاری پیمانکاران مجرب باید علاوه بر ارایه فراخوان و مناقصه ها در روزنامه های محلی، در روزنامه های ملی و منطقه ای نیز آگهی بدهند.
وی اظهار داشت: پیماران این استان که نوپا هستند باید از تجربیات پیمان کاران قوی بهره مند شده و در ساخت و ساز طرحهای عمرانی بزرگ توانمند شوند.
او گفت: اکنون بعضا حتی پیمانکاران اصلی و توانا از حضور در خراسان شمالی خودداری کرده و کار را به پیمانکاران کوچکتر در داخل استان داده و از نیروی انسانی و امکانات این خطه استفاده می کنند.
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه پارسال هزار و 200 پروژه عمرانی در این استان در دست اجرا قرار داشت افزود: امسال نیز تکمیل طرحهای نیمه تمام و در دست اجرا در اولویت هستند.
وی گفت: اکنون 550 تا 600 پروژه نیمه تمام در این استان وجود دارد و 350 پیمانکار نیز مشغول فعالیت در این بخش هستند. ک/3 7184/626/660 شماره 043 ساعت 12:25 تمام
۰ نفر