۲۷ تیر ۱۳۷۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6873240
T T
۰ نفر
همکاری های جمهوری اسلامی ایران و انگلیس گسترش می یابد # تهران ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/4/79 وزیر مسکن ، طراحی و ساختمان سازی انگلیس گفت: با سفر هیات بلند پایه انگلیس به ایران ،همکاری های دو کشور در اینده گسترش می یابد.
نیک رنز فورد روز دوشنبه در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در گفت وگـو با خبرنگاران افزود: تهران و لندن فرصت های خوبی برای همکاری در زمینه های زیربنائی، ساختمان و ... دارند.
وی اظهار داشت:به گسترش اتی همکاری های دو کشور خوشبین است و نشانه های امیدوارکننده ای برای سرمایه گذاری در ایران ،وجود دارد.
وزیر مسکن ،طراحی و ساختمان سازی انگلیس با بیان این که قوانیـن شفاف به سرمایه گذاری و پیشرفت اقتصـادی انگلیس کمک کرده است ، گفت : در ایران نیز قوانین مالیاتی و ... باید شفاف شود.
به گفته وی جذب سرمایه گذاری خارجی برای اقتصاد ایران ،امری ضروری است که به شکوفائی اقتصادی ان کمک خواهد کرد.
نیک رنز فورد در مورد سفر آتی وزیر امور خارجه انگلیس به تـهران گفت : این سفر در زمان مناسب انجام خواهد شد.
وی افزود: سفر هیات فعلی انگلیس به ایران نیز مقدمــه ای برای گسـترش روابط متقابل میان دو کشور است که با مذاکره و رفع موانع، این همکاری ها در اینده گسترش می یابد.
شایان ذکراست : هیات اقتصادی انگلیس امروز با مدیران شرکت های ایرانی در محل اتاق بازرگانی گفت وگو کرد.
سفر وزیر مسکن،طراحی و ساختمان سازی انگلیس به تهران از روز شنبه هفته جاری اغاز شده و تا سه شنبه همین هفته ادامه دارد. وی قرار است طـی ایــن مدت دیدار و گفت وگوهایی را با مقام های جمهوری اسلامی ایران ،انجام دهد.
20 / 126 / 122 / 11
۰ نفر