۳۱ اردیبهشت ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 6987874
T T
۰ نفر

انتخاب رسانه های برتر از سوی وزارت جهاد سازندگی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 6987874
انتخاب رسانه های برتر از سوی وزارت جهاد سازندگی # تهران خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/2/74 سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد سازندگی و سازمانهای تابعه روز یکشنبه با انتخاب مدیران برتر روابط عمومی سازمان جهاد سازندگی استانها و رسانه های برتر افتتاح شد.
در این مراسم که با حضور سردبیران و خبرنگاران رسانه های گروهی کشور ، وزیر جهاد سازندگی و مسئولان این وزارتخانه برگزار شد رسانه های برتر که بیشترین اخبار وزارت جهاد سازندگی را در طول سال 73 انعکاس داده اند و همچنین خبرنگاران فعال حوزه خبری این وزارتخانه معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
در معرفی رسانه های برتر ، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی رتبه ممتاز ، سپس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و روزنامه های رسالت و سلام به عنوان رسانه های برتر انتخاب شدند.
همچنین در مراسم معرفی خبرنگاران حوزه خبری وزارت جهاد سازندگی غلامحسین احمدی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، سعید نفیسی فر خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و علی اکبر فارسی خبرنگار روزنامه اطلاعات به ترتیب به عنوان فعال ترین خبرنگاران حوزه خبری این وزارتخانه برگزیده شدند.
وزیر جهاد سازندگی در مراسم شروع به کار این گردهمایی گفت .. بیش از 1000 پروژه طی سال جاری در هفته جهاد سازندگی به بهره برداری می رسد.
مهندس غلامرضا فروزش گفت .. روابط عمومی شغل نیست بلکه یک هنر است و می تواند نقشی اساسی در ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان داشته باشد.
وی افزود.. روابط عمومی ها باید جبران کننده ان بخش از فعالیتهایی باشند که مسئولان به دلیل مشغله زیاد فرصت پرداختن به ان را ندارند.
وزیر جهاد سازندگی بر ارتباط هر چه بیشتر بین روابط عمومی ها و مطبوعات و همچنین مطبوعات و مسئولان تاکید کرد و خواستار برگزاری نشست هایی میان نمایندگان رسانه ها و مسئولان شد.
فروزش فعالیتهای دولت در چند ساله اخیر را چشمگیر توصیف کرد و به رسانه های گروهی پیشنهاد کرد تا در رسانه های خود ستونی برای انعکاس فعالیتهای دولت اختصاص دهند.
سومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد سازندگی و سازمانهای تابعه به مدت سه روز برگزار می شود.
هدف از برگزاری این گردهمایی بهره گیری از تجارب و دانش اساتید و محققان برجسته علوم ارتباطات و روابط عمومی و ارتقاء سطح علمی مدیران روابط عمومی جهاد سازندگی و اشنایی با اخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش ارتباطات عنوان شده است .
۰ نفر