۱۷ بهمن ۱۳۷۴، ۰:۰۱
کد خبر: 7005854
T T
۰ نفر
زمینه های همکاری ایران و یمن در صنعت برق و اب بررسی شد # تهران - خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/11/74 در دیدار روز سه شنبه سفیر یمن درتهران با وزیر نیرو گسترش روابط و همکاری در زمینه های صنعت برق و اب بین دو کشور بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت نیرو دراین دیدار مهندس بیژن زنگنه وزیر نیرو ایران ، گسترش روابط بین کشورهای مسلمان و برادر را مورد تاکید قرار داد.
این گزارش حاکی است عبداله علی ارفی سفیر یمن دراین دیدار با اعلام تمایل کشورمتبوعش به گسترش همه جانبه روابط بین ایران و یمن گفت : در کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور که اخیرا در یمن برگزار شد یادداشت تفاهمی به امضاء رسید که با پیگیری مفاد ان امیدواریم سطح همکاری های فنی ، اقتصادی طرفین ارتقاء یابد .
وی با اعلام سفر اتی سعید الاعطار وزیر نفت و انرژی یمن به ایران گفت : یمن خواستار استفاده از تجارب و نیروی انسانی متخصص ایران در صنعت اب و برق می باشد.
وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران نیر در این دیدار با اشاره به توانمندیهای موجود این وزارت خانه درساخت تجهیزات برقی ، سدسازی و اب و فاضلاب امادگی ایران را برای انتقال و تبادل کمک های فنی ، اقتصادی بین دو کشور اعلام کرد.
۰ نفر