۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7106550
T T
۰ نفر

شموشک نوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند

۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7106550
شموشک نوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 ورزش.فوتبال.لیگ دسته دوم.مازندران ساری - تیم فوتبال شموشک نوشهر با پیروزی مقابل شهرداری زنجان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر دیروز(دوشنبه ) در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای نوشهر برگزار شد ، شاگردان محمود بیداریان ، سرمربی شموشک موفق شدند با تک گل مهدی معصوم زاده که در دقیقه 40 به ثمر رسید،میزبان خود را با شکست بدرقه کنند .
بازیکنان شموشک که می دانستند بقا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیازمند کسب برتری در این مسابقه است در روزی که تماشاگران نوشهری به حکم کمیته انضباطی حق ورود به ورزشگاه را نداشتند فوتبال هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتند .
نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گل دیگری به پایان رسید .
با آغاز نیمه دوم باز هم بازیکنان شموشک نبض مسابقه را در اختیار گرفتند و به رغم کیفیت نامناسب زمین فوتبال شهدای نوشهر ، صاحب چندین موقعیت مناسب گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت .
درخشش دروازه بان شموشک و مهار ضربه پنالتی تیم حریف در دقیقه 70 مانع از تقسیم امتیازات این دیدار برای شموشک شد و این تیم با کسب 3 امتیاز حساس این دیدار ، بقای خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تضمین کرد .
در دیگر دیدار این گروه ، تیم فوتبال سایپا شمال قائمشهر که صعود خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را مسجل کرده است ، در قائمشهر به مصاف مقاومت تهران رفت و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد .
تیم فوتبال شموشک نوشهر در پایان هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت ها با 36 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. ک/3 7331/503/506 شماره 026 ساعت 10:35 تمام
۰ نفر