۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7109857
T T
۰ نفر
رییس فدراسیون شمشیربازی: اعتبارات فدراسیون دو برابر افزایش یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/21 ورزش.شمشیربازی.فدراسیون اراک- رییس فدراسیون شمشیر بازی ایران گفت: اعتبارات امسال این فدراسیون، افزایش چشمگیری داشته و به دو برابر افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، فضل الله باقرزاده روز چهارشنبه در مجمع انتخابی رئیس هیات شمشیر بازی استان مرکزی افزود: این رشته در کشور، از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با توجه به شرایط فیزیکی که جوانان ما دارند امید است به جایگاههای بالای آسیا و جهان دست پیدا کنیم.
وی گفت: مسوولان ورزش کشور نگاه ویژه ای به رشته شمشیر بازی دارند و تاکنون حمایتهای خوبی از این رشته صورت گرفته است.
باقر زاده اضافه کرد: در حال حاضر برنامه یک ساله و چهار ساله فدراسیون شمشیربازی در حال تدوین است تا به سازمان تربیت بدنی اعلام شود.
مدیر کل تربیت بدنی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: با همکاری و تلاش مضاعف هیات شمشیر بازی استان امید این را داریم که هیات تا جایی پیشرفت کند که به اهداف فدراسیون برسد.
خسرو قمری افزود: این اداره با همکاری هیات شمشیر بازی و با یک برنامه ریزی خوب و منسجم به دنبال فعال کردن هیاتهای شهرستانهای تابعه استان است وآمادگی دارد تا تیم استان را به مسابقات بین المللی اعزام نماید.
وی گفت: در طی سفرهای استانی رئیس جمهور به این استان طرحهای ورزشی زیادی مصوب شد که مصوبات دور اول سفر را به عنوان اولین استان در سطح کشور به اتمام رساندیم و مصوبات دور دوم و سوم در حال پیگیری هستند.
در پایان این مجمع غلام عباس آجرلو با کسب 16 رای از کل آراء (16رای )، به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات شمشیر بازی استان مرکزی انتخاب شد.ک/2 7108/557 شماره 232 ساعت 20:17 تمام
۰ نفر