۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7113241
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرکرد:ولایت فقیه سد محکم و استوار در برابر انحرافات است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/06 سیاسی.رهبر انقلاب.نماز جمعه.فاطمی شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد با تسلیت فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره ) گفت:اصل مترقی ولایت فقیه ،سد محکم و استواری در برابر انحرافات دین و بروز دیکتاتوری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره ) اظهار داشت:امام خمینی با قیام خود،دین اسلام را جان دوباره بخشید و مبارزات ایشان تا امروز در جهان اسلام و تاریخ تاثیر گذار بوده است.
وی افزود:ایشان تشکیل جامعه متحد و جهانی اسلامی را در دستور کار قرار داده بود و با توکل بر خدا ، در این مسیر گام برداشت.
امام جمعه موقت شهرکرد تصریح کرد: تبیین اندیشه الهی امام خمینی برای نسل جوان امروز که تشنه این اندیشه است ،ضروری است.
حجت الاسلام فاطمی با اشاره به هفتم خرداد ماه ، سالروز افتتاح مجلس شورای اسلامی ،افزود:کار مجلس،نظارت بر حسن اجرای قوانین و نظارت بر کار دولت است.
وی تاکید کرد:وجود مجلس در کشور ،نشانه وجود دمکراسی و آزادی است.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت:جدل و بحث دولت و مجلس،به شرط آنکه به پخته تر شدن تصویب و اجرای قوانین بینجامد هیچ مشکلی ندارد و این موارد از نشانه های نشاط و سرزندگی در نظام سیاسی کشور است.
حجت الاسلام فاطمی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرکرد نیز با اشاره به ایام شهادت امام هادی (ع) ،به بیان مبارزات و مجاهدت های این امام در راه احیای دین رسول خدا پرداخت.
وی از اسلام به عنوان کامل ترین دین و عمل به دستورات آن را عامل سعادت دنیوی و اخروی بشر سرگردان امروز یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا امامان جمعه شهرهای چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز جمعه امروز با تاکید بر لزوم حمایت از قیام مسلمانان علیه دیکتاتوری و فساد ، بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره ) تاکید کردند.
547/671 شماره 065 ساعت 15:06 تمام
۰ نفر