۳ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7124063
T T
۰ نفر
دری نجف آبادی: ولایت،روحانیت،مسجد و بسیج کانون تقویت وحدت هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/03 دین.بسیج.امامان جماعت اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: ولایت فقیه ، روحانیت، مسجد و نیروی الهی و مردمی بسیج از عوامل مهم و اثر گذار حفظ و تقویت وحدت در جامعه هستند.
به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی یکشنبه شب در همایش مشترک امامان جماعت ،هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه اراک افزود: احیای کارکرد مساجد از برکات انقلاب اسلامی است و وجود روحانی در این اماکن الهی موجب رشد و گسترش فرهنگ دینی در جامعه شده است.
وی گفت: تعامل بیشتر و سازنده تر متولیان امور مساجد بویژه پایگاههای مقاومت بسیج برای شکست توطئه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ضروری است.
وی افزود: مسجد مهد تربیت نیروهای مومن، متعهد و انقلابی است که بررسی زندگی چهره های اثر گذار و شهیدان والامقام این مهم را ثابت می کند.
امام جمعه اراک افزود: هماهنگی و همسویی دست اندرکاران امور فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، هنری و فرهنگی مساجد زمینه را برای جذب بیشتر قشرهای مختلف مردم بخصوص جوانان به مسجد بیش از پیش فراهم می کند.
وی بیان کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به باورهای اعتقادی، تضعیف کارکرد مساجد و دوری جوانان از این اماکن الهی برنامه ریزی های فراوانی انجام داده که باید برای خنثی کردن آن نیروی مقاومت بسیج و امامان جماعت بیشتر تلاش کنند.
وی ادامه داد: مردم با حضور در مساجد با احکام اسلامی، آموزه های دین، فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن آشنا می شوند که در این صورت ادامه حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ولایت فقیه تضمین خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان حضور مردم در مساجد پررنگ تر از گذشته خواهد شد بنابراین متولیان برای استفاده مطلوب و بهینه آنان برنامه ریزی کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این همایش گفت: موفقیت و پیروزی بسیجیان سلحشور در عرصه های مختلف به واسطه وجود پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد است.
سرهنگ پاسدار سید عطا الله میرکمالی افزود: برای شکست دشمن در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی همسویی و همراهی متولیان فعال در مساجد ضروری است.
وی گفت: همه برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در مساجد با محوریت امام جماعت باید انجام شود تا اثرگذاری آن افزایش یابد.
وی افزود: پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد در ماه مبارک رمضان نسبت به برگزاری کلاس های آموزش احکام و قرآن همراه با بصیرت افزایی اهتمام جدی داشته باشند.ک/2 517/559 شماره 029 ساعت 09:52 تمام
۰ نفر