۹ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7125200
T T
۰ نفر
ملاک شناسایی خواص میزان همراهی آنها با ولایت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/09 سیاسی.رهبر انقلاب.نماینده ولی فقیه شهرکرد- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ولایت فقیه رکن اصلی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و ملاک شناسایی خواص میزان همراهی آنها با ولایت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی سعیدی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در جمع فرماندهان ، مسوولان و کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به تشریح و تبیین مراحل و مقاطع رویش ها وریزش ها در انقلاب های مختلف جهانی پرداخت سعیدی ملاک حقانیت احزاب ، گروه ها و جریان های سیاسی در میزان پیوستگی و یا گسستگی آنها از نماد محور حق یعنی ولایت عنوان نمود.
وی افزود: در حوادث انقلاب ، برخی خواص به خاطر کسب قدرت و ثروت از نماد محور حق جدا شدند و این امر باعث ریزش آنان شد.
حجت الاسلام سعیدی تفاوت اساسی حزب شیطان و حزب الله را در اطاعت از ولایت بیان کرد و گفت: تاریخ آئینه تمام نمایی از عملکرد مثبت ومنفی پیشینیان و فراز و نشیب احزاب و گروه ها و بیانگر رویش و یا ریزش انقلاب ها، احزاب، ملتها و خواص است.
در این آیین از حجت الاسلام حسنعلی موذنی تقدیر و حجت الاسلام کریم سرافراز به عنوان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) معرفی شد.
547/7362 شماره 136 ساعت 16:01 تمام
۰ نفر