جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می‌شود

شهرکرد- ایرنا- جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: خونخواهی این شهید بزرگوار انجام می‌شود و رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر روز چهارشنبه در آیین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه افزود: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در دنیا انجام می‌دهد به خصوص علیه ملت غزه و نیز در کشور ما و به شهادت رساندن مهمان عزیزی که برای مراسم تحلیف رییس‌جمهوری تشریف آورده بود، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خونخواهی انجام خواهد شد و به فضل خدا رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان می‌شود.

به گفته وی، امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا برای همه کسانی که معنای اقتدار را متوجه هستند روشن و شفاف است.

وی افزود: امروز نیروهای توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن دست درازی به کشور اسلامی کند به طور قطع دست دشمن را قطع خواهیم کرد.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه رهبری و هدایت کشور به دست فرماندهی دارای بینش بالا، دیده‌بان بسیار دقیق، دشمن‌شناس، هدایتگر و راهنما برای ملت عزیز ایران است گفت: آماده‌سازی فکری، عقیدتی، سیاسی و بینشی برای همه پاسداران و بسیجیان و کمک به فرماندهی با تربیت نیروهای مخلص و دارای عقیده راسخ و بینش سیاسی بالا، از وظایف جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می‌شود

به گزارش ایرنا،در در این آیین حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha