۳ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7128129
T T
۰ نفر
روز قدس روز صف آرایی مسلمانان جهان در برابر ظلم صهیونیست ها است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/03 سیاسی.قدس 90.صف آرایی مسلمانان.کردستان سنندج - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز جهانی قدس را روز صف آرایی مسلمانان جهان در مقابل ظلم صهیونیست ها عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی بدترین و وحشیانه ترین ستم ها را در حق مردم مظلوم فلسطین روا می دارد.
حجت الاسلام محمد شریف شریفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشان از عمق هوشمندی و درایت حضرت امام خمینی (ره ) می دهد و هدیه ای ارزشمند از سوی ایشان برای مردم فلسطین و مسلمانان جهان است.
وی با بیان اینکه اسلام به دنبال برقراری صلح و عدالت در جهان است اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به منزله زنده نگه داشتن فلسطین و آگاهی بخشی از ظلم و جنایات صهیونیست ها بر مردم این کشور است.
حجت الاسلام شریفی گفت: روز جهانی قدس فرصتی برای همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در راستای حمایت از بیت المقدس و ملت ستمدیده فلسطین است.
وی با تاکید بر اینکه حمایت از ملت فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است تصریح کرد: هیچ مسلمانی نمی تواند در خصوص حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان و مسجدالاقصی رخ داده است بی تفاوت باشد رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای خود در خصوص دفاع از حق مظلوم و با تاکید بر وحدت کلمه در برابر دشمنان متجاوز، نهضت عدالتخواهی را در میان ملل مسلمان پایه ریزی کرد.
شریفی حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی روز قدس را نشانه دلبستگی به امام ( ره ) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) دانست و خواستار حضور یکپارچه و منسجم امت اسلامی در این راهپیمایی شد.
7348/533/320 شماره 165 ساعت 17:48 تمام
۰ نفر