۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7128231
T T
۰ نفر

بانگمرگ بر اسرائیل در مازندران طنین انداز شد

۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7128231
بانگمرگ بر اسرائیل در مازندران طنین انداز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/04 اجتماعی.روز جهانی قدس.گزارش.ساری ساری -مردم روزه دار و همیشه در صحنه مازندران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بانگ مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، مردم روزه دار و ولایتمدار مازندران همگام با ملت مسلمان میهن اسلامی با حضوری گسترده و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس، به آرمانهای امام راحل (ره )، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.
مردم مومن و علوی این خطه اعم از زن و مرد، پیر و جوان قبل از اعلام رسمی شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در اولین ساعت بامداد روز جمعه در میادین اصلی و مختلف شهرهای استان اجتماع کردند تا جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در کشتار بیرحمانه مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را محکوم نمایند.
شعارهای 'روز جهانی قدس، یوم الله یوم الله بنیانگذار این روز روح الله روح الله '،حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست '، 'نه سازش نه تسلیم ، سیدعلی ما هستیم ' ، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل ' از جمله فریادهای مردم مازندران در این راهپیمایی باشکوه بود.
همچنین شرکت کنندگان درراهپیمایی با سردادن شعارهای 'درود بر امام راحل ما - روح خدا در جان و در دل ما'،'با لطف حق اسلام پاینده است - راه امام و شهدا زنده است '، ' خونی که در رگ ماست - هدیه به رهبر ماست ' بر پایبندی، وفاداری و اطاعت پذیری خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند.
مردم روزه دار مازندران پس از راهپیمایی با حضور در مصلای این شهر با فریاد الله اکبر ،بندهای قطعنامه 10 ماده ای سراسری روز جهانی قدس را تایید کردند.
همچنین به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی دشمن شکن و وحدت آفرین روزجهانی قدس در 50 نقطه روستایی و شهری مازندران برگزار شد .
جمعی از اجتماعکنندگان راهپیمایی روز قدس ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)متفق القول، دلیل حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره ) ، شهدا ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دفاع از قدس عزیز و ابراز همدردی با مردم ستمدیده فلسطین عنوان کردند.
بابا علی رستمی 65 ساله که به اتفاق نوه خود برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان شهید قاسمی این شهرستان حضور یافته بود، ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم مسلمان فلسطین گفت: در حالیکه مردم مسلمان فلسطین بیرحمانه بدست رژیم منفور اسرائیل قتل عام می شوند مجامع بین المللی به اصطلاح حافظین حقوق بشر مهر سکوت اختیار کرده اند.
وی که خود را بازنشسته وزارت کشور معرفی کرد، افزود: بیش از 60 سال است که اسرائیل خاک فلسطین را اشغال کرده است اما مردم مظلوم فلسطین بدانند ملت مسلمان ایران همیشه یار و یاورشان است و من امروز آمده ام تا به مردم فلسطین بگویم شما را دوست دارم و هرگز تنهایتان نخواهم گذاشت.
معصومه حیدری یکی از فرهنگیان آموزش و پرورش مازندران علت حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس را وظیفه دینی و ملی ذکر کرد و بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمادی از آزادیخواهی ملت های آزاده در حمایت از مسلمانان است.
وی اظهارداشت: ملت های مسلمان باید به فکر نجات مسلمانان باشند زیرا اسلام با ظلم و ستم مخالف است و ما باید برای نجات مردم فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در واقع روز قدس روز نجات اسلام است.
یک شهروند دیگر که خود را از کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح معرفی کرد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) به عنوان روز جهانی قدس نامیده شد و این روز ملت ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس بیزاری خود را نسبت به جنایت رژیم غاصب اسرائیل اعلام می دارد.
فریدون ناپرور افزود: رژیم غاصب اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار سالهاست مردم مسلمان فلسطین را مورد اذیت و آزار قرار داده و با زور و ستم خاک این کشور را اشغال کرده اند و من وظیفه دینی خود دانستم تا برای ابراز همدردی بامردم فلسطین و لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنم.
وی بیان داشت: بفرموده امام راحل (ره ) اسرائیل مانند غده سرطانی است که در خاک فلسطین ریشه دوانده و به یاری خدا و ملت ایران اسلامی،این ریشه سرطانی باید برای همیشه خشکانیده شود تا مردم مسلمان این کشور از یوغ و ستم اشغالگران رهایی یابند.
آذر رستگار دانش آموز سال سوم دبیرستان الزهرا ساری نیز ضمن محکوم کردن جنایت رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع فلسطین اظهارداشت: وقتی صحنه های وحشیانه سربازان رژیم اسرائیل در به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع فلسطین را از سیمای ایران می بینم اشکهایم جاری می شود و از سکوت سران حقوق بشر در برابر این جنایت اظهار تاسف می کنم.
وی بیان داشت: چطور ممکن است برخی از سران کشورهای اسلامی در برابر این جنایات سکوت اختیار کنند در حالیکه برادران و خواهران مسلمان فلسطین در مقابل چشمانشان قتل عام می شوند.
وی سکوت در مقابل چنین جنایاتی از سوی برخی کشورهای مسلمان،عرب و مجامع بین المللی را خیانت به حقوق بشر دانست و افزود: ایران اسلامی هرگز در برابر جنایت رژیم غاصب اسرائیل سکوت نخواهد کرد و امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایت دشمنان بر علیه اسلام و مسلمین بشدت محکوم است.ک/4 609/7331/402 شماره 087 ساعت 13:20 تمام
۰ نفر