نابودی، فرجام حتمی رژیم جعلی اسرائیل است

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: نابودی، فرجام و پایان حتمی رژیم جعلی، کودک‌کُش و غاصب اسرائیل در آینده نزدیک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همانطوری که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به طور حتم نابود خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با صلابت و ولایتمدار مازندران امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس باردیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و تجدید بیعت کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم روزه دار و مومن استان با در دست داشتن پرچم فلسطین امروز آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل جنایتکار را فریاد زدند که به طور حتم صدای رسای آنان به گوش جهانیان رسیده است.

حسینی پور ادامه داد: با تولد انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل که اعتبار جهان اسلام و روز قدس از امام(ره) است، ایشان با مشی پیامبر گونه‌ای که برای جهان اسلام داشتند موضوع فلسطین و آزادسازی قدس را برجسته کردند.

وی اضافه کرد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای افشاگری جنایات استکبار جهانی با محوریت رژیم صهیونیستی با درایت امام راحل جواب داد و اکنون داریم می بینیم که امت اسلام در مقابل ظلم قرار گرفتند.

استاندار مازندران گفت: بعد از رحلت امام(ره) خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب به‌درستی درمسیر حق حرکت کردند و می بینیم بعد از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مکتب اسلام در مقابل مکتب جعلی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

نابودی، فرجام حتمی رژیم جعلی اسرائیل است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha