۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7128336
T T
۰ نفر
امام جمعه خمین:رژیم غاصب اسرائیل بزرگترین دولت تروریستی در دنیاست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/04 سیاسی.نمازجمعه.اسرائیل بزرگترین تروریسم جهان.روز قدس خمین- امام جمعه خمین گفت: رژیم غاصب اسرائیل به لحاظ انجام جنایت ها و کشتارهای فجیعی در طی 60 سال گذشته تعداد زیادی از مردم بی دفاع فلسطین را به شهادت رسانده و بزرگترین رژیم تروریستی دولتی در دنیا ست.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان خمین افزود: رژیم غاصب اسرائیل به لطف پروردگار در محاصره کشورهای مسلمان سوریه ، لبنان و مصر است و در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گرفته است.
حسینی ، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) بزرگترین ضربه را به کشور آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل زده است تصریح کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره ) سفارت اسرائیل تعطیل و سفارت فلسطین جایگزین آن شد.
امام جمعه خمین گفت: رمز موفقیت ایران اسلامی پس از انقلاب در عرصه های مختلف رهبری امام خمینی (ره ) و پس از ایشان رهبری مقام معظم رهبری می باشد.
حسینی گفت: برغم اینکه آمریکا و هم پیمانانش برای تسلط برای کشورهای لیبی ، یمن و مصر برنامه ریزی کردند اما مردم مسلمان این کشورها با بیداری و هوشیاری می توانند بریا همیشه آنها را از کشور خود بیرون کنند.
وی از حضور گسترده مردم شهرستان در راهپمیایی جهانی قدس در اعلام انزجار از رژیم ظالم صهیونیستی وحمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین قدردانی کرد.
شماره 195 ساعت 15:48 تمام
۰ نفر