۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7139202
T T
۰ نفر
حرکت دستگاهها در پیشگیری از وقوع جرم باید در یک راستا باشد ..........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/07/1390 اجتماعی.دادگستری.پیشگیری از وقوع جرم.کارگاه یزد یزد- مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: در پیشگیری از وقع جرم همه دستگاهها باید در یک راستا حرکت کنند و کارگاههای استانی برای هماهنگی و محقق شدن این هدف برگزار می شود .
محمد حسین اسماعیلی روز دوشنبه درحاشیه کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقع جرم و آسیب های اجتماعی در استان یزد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: پس از تشکیل معاونت پیشگیری از وقع جرم در قوه قضائیه یکی از راهکارها این بود که کارگروههای علمی در سراسر کشور برگزار شود و برای هماهنگی و همکاری همه دستگاهها راهکاری اندیشیده شود .
وی ادامه داد :در پیشگیری از وقع جرم گاهی کارهای پراکنده ای انجام می شود که موازی کاری شده و برخی موارد برخلاف اقدامات دیگر دستگاههاست لذا برای جلوگیری از موازی کاری و هماهنگی بیشتر این نشست ها برگزار می شود .
مدیرکل پیشگیری حقوقی و قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت:در این نشست های علمی برای جلوگیری از کارهای موازی و صرفه جویی در وقت و هزینه ، راهکارهایی اندیشیده می شود تا دستگاههای مرتبط با پیشگیری از وقع جرم در یک راستا و جهت حرکت کنند .
عسکری در پایان گفت : قطعا در صورت هماهنگی بیشتر و در یک جهت واحد حرکت کردن شاهد اثرات مثبت بیشتری در حوزه پیشگیری از وقع جرم خواهیم بود و اقدامات انجام شده ثمربخشی بیشتری دارد .ک/3 7537/1968
۰ نفر