۶ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7141158
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرکرد: بیداری اسلامی به برکت انقلاب ایران به قلب امریکا نفوذ کرده است ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/08/1390 سیاسی.رهبر انقلاب.نماز جمعه شهرکرد - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به جنبش تسخیر وال استریت در امریکا گفت:دیکتاتور های منطقه یکی پس از دیگری سرنگون می شوند و به برکت انقلاب مردم ایران ،این بیداری اسلامی به امریکا نیز نفوذ کرده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام "محمدعلی نکونام" روز جمعه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره ) این شهر اظهار داشت:بیداری اسلامی برغم تلاش استکبار و ایادی آن ، به لطف خدای متعال و آگاهی مردم با قدرت هر چه تمامتر به پیش خواهد رفت.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستگیری و هلاکت خفت بار قذافی دیکتاتور لیبی و محاکمه دیکتاتور مصر در قفس افزود: این وعده الهی در جهان است که سرسپردگان ، وابستگان و دیکتاتورها به خفت و خواری خواهند افتاد.
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر لزوم تقویت باورهای دینی مردم ، گفت:باور جنگ در جامعه تضعیف شده است و باید باور کنیم در عصر حاضر در جنگ بی امان فرهنگی با دشمن قرار داریم.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد : دشمن به دنبال تضعیف روحیه دشمن ستیزی مردم و نشاط انقلابی آنان است و از دست اندرکاران و نهادهای مسوول انتظار می رود در این زمینه بیش از پیش کار کنند.
وی با تاکید بر لزوم گسترش تقوای الهی در جامعه اسلامی ،گفت: اقتضای تقوا ، هوشیاری،بیداری و بصیرت مردم است.
به گزارش ایرنا،ائمه جمعه شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری در خطبه های خود با سفارش تقویت تقوای الهی در جامعه ،بر لزوم دشمن شناسی،هوشیاری و بصیرت در جامعه تاکید کردند.
547/558
۰ نفر