۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7149857
T T
۰ نفر
استاندار لرستان: نشاط جامعه در سایه تعلیم و تربیت معلمان محقق می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/12 اجتماعی.داخلی.آموزش پرورش.زنگ سپاس استاندار لرستان گفت: تعلیم و تربیت موثر معلمان در سال همت مضاعف و کار مضاعف، زمینه ایجاد جامعه ای بانشاط، پویا و ارزشی را فراهم خواهد کرد.
به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، سیدحسین صابری در آیین نواختن زنگ سپاس در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد خرم آباد، افزود: نقش معلمان در رشد، پرورش و پویایی دانش آموزان به عنوان سرمایه ها و آینده سازان مملکت بسیار اثرگذار است.
وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته معلم، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با اندیشه های ناب این شخصیت علمی و مبارز انقلابی است.
وی افزود:تایید آثار شهید مطهری از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) گواهی بر مفید بودن و کاربردی بودن آثار، اندیشه ها و افکار آن شهید بزرگوار در زندگی همه است.
صابری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و دیگر شهدا، گفت:سخن امام راحل (ره ) مبنی بر معلمی شغل انبیاست نشان از جایگاه والا و ارزشمند مقام معلم در جامعه دارد.
رییس سازمان آموزش و پرورش لرستان نیز در این آیین گفت: خدمت به تعلیم و تربیت خدمت به بشریت است و اساس و پایه توسعه پایدار جامعه در گرو اهمیت به آموزش و پرورش است.
علی ماکنعلی، پیام زنگ سپاس را متوجه سه قشر معلم، دانش آموز و مسوولان دانست و افزود: عشق، لیاقت و شایستگی معلمان ضرورت آن را می طلبد که همگان در پاسداشت و ارتقای جایگاه معلمان در جامعه تلاش کنند.
وی، هدف از نواختن زنگ سپاس در آموزشگاههای لرستان را قدردانی از خدمات شبانه روزی معلمان عنوان کرد.
زنگ سپاس امروز همزمان با سراسر کشور در آموزشگاههای لرستان نیز نواخته شد.
7268/1625/ 640 شماره 046 ساعت 11:51 تمام
۰ نفر