۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7150703
T T
۰ نفر

پرداختن به قوم گرایی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است

۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7150703
پرداختن به قوم گرایی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/16 اجتماعی.داخلی.حوزه علمیه.محقق و پژوهشگر تبریز- محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم گفت: پرداختن به قوم گرایی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد مولایی عصر چهارشنبه درنشست جریان شناسی دانشگاه تربیت معلم آذربایجان در شهرستان آذرشهر اظهارداشت: پرداختن به قوم گرایی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان نظام جمهور اسلامی ایران است تا ازاین طریق به امیال پلید خوددست یابند اما غافل از آن هستند که مردم ما با هوشیاری در مقابل این ترفند آنان ایستاده اند.
وی افزود: دشمنان این مرز و بوم به دلیل وسعت کشورمان و اتحاد ملی، همدلی و هماهنگی همچنین غیرت دینی مردم مسلمان ایران در کنار سایر توانمندی های میهن اسلامی به این کشور چشم طمع دوخته اند تا در پیشبرد اهداف شوم خود از آنها به نفع خودشان استفاده کنند.
محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم، تجزیه فرهنگی هر کشور را مقدمه تجزیه موقعیت جغرافیایی آن کشوردانست و گفت: یکی از خطرناک ترین نقشه های دشمنان، گسترش تنش های قومی بوده که هدف این جریان خطرناک تجزیه جغرافیایی کشور، تضعیف نظام جمهوری اسلامی و در نهایت براندازی آن است.
حجت الاسلام مولایی با اشاره به تلاش بدخواهان نظام جمهوری اسلامی برای دامن زدن به مباحث قومیتی و بر چسب زدن هویت طلبی به تجزیه طلبان افزود: مردم مسلمان ایران با پاسداری از هویت اسلامی و ملی زیرپرچم ولایت فقیه گردهم آمده اند و مهم ترین فکر و اندیشه آنان حفظ ارزش های اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: اسطوره سازی خیالی و سرگرم کردن جوانان به نمادهای غیر واقعی و بی معنی در راستای اهداف شوم و ناپسند سیاستمداران ناشایست است که می خواهند در پیکره جامعه از هم گسستگی ایجاد کنند.
وی اظهارداشت: همه اساتید و اندیشمندان در برابر این توطئه ها وظیفه دارند با ارایه دلایل منطقی و محکم ایستادگی کرده و از گسترش این فرهنگ انحرافی جلوگیری کنند.
7227/587/ب/245 شماره 023 ساعت 09:32 تمام
۰ نفر