۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7151972
T T
۰ نفر
کارگاه آموزشی مبارزه با تهدید نرم دشمن در یزد برگزار شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/22 اجتماعی.همایش.تهددی نرم یزد - کارگاه اموزشی عملیات روانی و مبارزه با تهدید نرم دشمن سه شنبه شب در یزد برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در این کارگاه که با حضور فرماندهان نواحی سپاه و فرماندهان حوزه های مقاومت ومسئولین معاونتهای اقشاری سپاه از سراسراستان برگزار شد، معاون مطالعات و راهبردی معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به دشمنی استکبار بر ضد نظام اسلامی اشاره کرد و گفت مبارزه با استکبار جزو اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سردار بهروز اثباتیاظهار داشت: نظام اسلامی ما نظامی است که به رهبری حضرت امام (ره ) پایه گذاری شد و امروز هم با رهبری مقام معظم رهبری هدایت و سکانداری می شود.
سردار اثباتی، تلاش برای سست کردن پایه های نظام استکباری را از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی برشمرد وگفت:امروز حفاظت از آرمانها ودستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های دشمن وظیفه همه ماست .
معاون مطالعات و راهبردی معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جریانهای معاند و برانداز در جنگ نرم دشمن، به نقش مهم سپاه و بسیج در مقابله با فتنه و جنگ نرم پرداخت و بر ضرورت آمادگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد.
اثباتی با بیان اینکه امروز دنیا هزینه سلطه طلبی آمریکا را می پردازد، مقابله با تفکر سلطه طلبانه آمریکا را مهمترین رویکرد جمهوری اسلامی برشمردو گفت: دنیای استکباربه سرکردگی آمریکا همواره درتلاش است تا تفکر مقابله با هژمونی آمریکا را از انقلاب اسلامی ایران سلب کند اما باید بداند که این خیالی خام است.
وی به نقش و جایگاه مهم رهبری در مقابله با توطئه های دشمن اشاره کرد وگفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت مقام معظم رهبری با هوشیاری کامل در برابر دشمن ایستاده است و مسیر اعتلای خود را ادامه می دهد .
وی با تشریح جریانهای برانداز، معاند و مخالف بر لزوم شناسایی این جریانها تاکید کرد و خواستار هوشیاری در برابر آنها شد .
در ابتدای این همایش سردارالله دادی فرمانده سپاه الغدیر استان با اشاره به جنگ نرم دشمن بر ضد نظام اسلامی،ضرورت هوشیاری و شناسایی جریانهای فتنه را یادآور شد و بر آمادگی کامل نیروهای سپاه و بسیج برای مقابله با تهدید نرم دشمن تاکید کرد.
650/1968 شماره 057 ساعت 11:08 تمام
۰ نفر