۲ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7173603
T T
۰ نفر
امام جمعه اصفهان:سخنرانی رییس جمهوری در سازمان ملل مایه عزت بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/02 سیاسی.عبادی.نمازجمعه اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان سخرانی رییس جمهوری در سازمان ملل متحد را مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش ایرنا ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مسجد تاریخی امام (ره ) اصفهان برگزار شد، گفت: سخنرانی رییس جمهوری نشانه شجاعت و خودباوری احمدی نژاد بود و پیام جمهوری اسلامی را به گوش دنیا رساند.
وی همچنین با تجلیل از هشت سال حماسه آفرینی جوانان ایران زمین در دوران دفاع مقدس، افزود: این دوره، عصر افتخار و عظمت ماست و نمی توان آن را فراموش کرد.
خطیب جمعه اصفهان گفت: دفاع مقدس جوانان ایران ریشه در نهضت عاشورای امام حسین علیه السلام داشت و باید مانند عاشورا قدر این دوره را بدانیم، آنرا حفظ کنیم و برای آن احترام قائل شویم.
آیت الله طباطبایی نژاد، امنیت و آسایش امروز جامعه را حاصل خون های ریخته شده در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازنگری این دوران پرافتخار است.
وی همچنین با تبریک بازگشایی حوزه های علمیه، مدارس و دانشگاه ها، اظهارداشت: در نظام تربیتی اسلامی پرورش بر آموزش مقدم است و باید نظام تعلیم و تربیت کشور به گونه ای باشد که انسان های با ایمان و عالمان متدین در آن تربیت شوند.
558/1011 /675 شماره 029 ساعت 14:01 تمام
۰ نفر