۲ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7183503
T T
۰ نفر
رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور: داشتن بصیرت و اگاهی در شرایط فعلی کشور مهم است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/02 اجتماعی.بسیج.نشست علمی سمنان - رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور داشتن بصیرت و آگاهی را در شرایط فعلی کشور بسیار مهم دانست.
سردار محمد تولایی روز سه شنبه در نشست جهادگران علمی بسیج استان سمنان، گفت: آگاهی از شرایط زمانه، برجسته ترین شاخصه بسیجیان کشور است.
وی موقعیت فعلی کشور را حساس عنوان کرد و گفت: دشمن با آگاهی از اقتدار نظامی کشور دیگر از راه جنگ فیزیکی وارد نمی شود و همین نکته لازمه داشتن بصیرت را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه انقلاب یک موجود زنده است و رشد دارد، اظهار داشت: بسیجیان نیز باید با رشد انقلاب همراه باشند.
تولایی با اشاره به اینکه جهانیان آگاهی و هوشیاری را از ایران اسلامی آموخته اند، ادامه داد: شکل گیری هسته های مقاومت در کشورهای اسلامی و حرکت کاروانهای آزادی در جهان نشانه ای از پیام های رهایی بخش ایران به جهانیان است.
رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با اشاره به گذشت سال ها از سرنگونی کمونیسم در جهان اظهار داشت: لیبرال دموکراسی نیز از نظام هایی است که در حال نابودی و از دست دادن کارایی خود است.ک/2 611/599/608/506 شماره 061 ساعت 12:18 تمام
۰ نفر