۲۴ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7188206
T T
۰ نفر
روحانی اهل سنت: کشتار عزاداران حسینی نشانگر عمق رذالت دشمنان اسلام است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/24 سیاسی.تروریسم.محکومیت.کردستان سنندج _ یکی از قضات و روحانیون اهل سنت استان کردستان جنایت وحشیانه تروریستها را در چابهار و در روز تاسوعای حسینی محکوم کرد و این جنایت را نشان دهنده عمق کینه دشمنان اسلام و رذالت آنها دانست.
ماموستا ملا محمدامین راستی روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عاملان این جنایت که عزاداران امام حسین (ع) را در آستانه عاشورا به شهادت می رسانند پیروان جنایتکاران روز عاشورا در کربلا هستند.
وی افزود: اینگونه جنایات ماهیت پلید و شوم مزدوران استکبار را بیشتر از همیشه افشا می کند و بطور قطع موجب بیداری هر چه بیشتر مسلمانان خواهد شد او گفت: این جنایت به هر بهانه ای که انجام گرفته باشد قطعا در راستای خدمت به استکبار و صهیونیسم بین الملل است و به نیت کمک به دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین انجام شده است.
این روحانی اهل سنت افزود: عاملان این جنایت و جنایات مشابه بطور مستقیم یا غیرمستقیم مزدوران صهیونیسم و استکبار هستند لذا آگاهانه یا از روی جهل همان سیاست یزید را دنبال می کنند.
وی گفت: استکبار با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان بطور عمده تلاش دارد اینگونه جنایات را به اهل سنت منتسب کند در حالی که دامن اهل سنت از چنین جنایاتی پاک است و عاملان این قبیل جنایات نه شیعه هستد و نه سنی.
پیش از ظهر امروز انفجار بمب در جمع عزاداران حسینی در شهر بندری چابهار سبب شهادت و زخمی شدن دهها تن از هموطنان شد.
شماره 086 ساعت 16:28 تمام
۰ نفر