۳ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7189760
T T
۰ نفر
مردم در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها با بصیرت عمل کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/03 سیاسی.نماز جمعه.حجت الاسلام ابراهیمی شهرری- خطیب موقت نماز جمعه شهرری گفت: در این چند روزی که از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها می گذرد مردم نشان دادند که با بصیرت و آگاهی با دولت همکاری می کنند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی افزود: مجموعه یارانه هایی که دولت می پردازد 100 هزار میلیارد تومان می باشد که پنج برابر اعتبارعمرانی کشور است و هدفمند کردن یارانه ها شجاعت و همتی بود که این دولت به خرج داد و ملت ایران هم طی چند روز نشان دادند که اهل بصیرت هستند.
امام جمعه موقت شهرری در ادامه به راهپیمایی روز نهم دیماه سال 88 اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی در روز نهم دیماه سال گذشته در میدان سیاست صحنه ای را به نمایش گذاشتند که چشم همه دشمنان را کور کرد، چرا که دشمنان قصد داشتند در عرصه سیاسی با حمایت از سران فتنه انقلاب اسلامی را به بن بست بکشانند.
خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ری همچنین از مسوولین و مدیران این شهرستان خواست برای روز 22 بهمن مقدمات یک راهپیمایی مستقل از شهر تهران را فراهم کنند تا مردم شهرری با یک راهپیمایی عظیم و منسجم قدرت انقلابی خود را به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام ابراهیمی در خطبه اول، صبر را دارای جایگاه ویژه ای در قرآن و روایات اسلامی عنوان کرد و گفت: خداوند متعال قبل از این که پیامبری را برای مردم مشخص کند ویژگی صبر را به او عطا می کرد.
وی در این باره افزود: حضرت زینب (س ) تمام ویژگیهای یک امام را داشت و یک الگوی کامل از صبر بود و درصحنه کربلا امام حسین (ع) نهضت عاشورا را ایجاد کرد و حضرت زینب (س ) عامل بقای این نهضت بود.
خطیب موقت نماز جمعه شهرری با اشاره به سخنان شهید مطهری درباره حماسه حضرت زینب (س ) گفت: حضرت زینب (س ) با آن خطبه ها و رفتارهایش توانست در مدت سه روز وضعیت شهر شام را دگرگون کند.
7299/699/ 3404 شماره 065 ساعت 15:31 تمام
۰ نفر