۲۷ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7193879
T T
۰ نفر

یک مربی فوتبال

۲۷ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7193879
یک مربی فوتبال فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید عاقلانه تصمیم بگیرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/27 ورزش.فوتبال.تیم ملی قم - مربی سابق تیم های فوتبال صبای قم، استقلال اهواز و داماش گیلان گفت: با توجه به اعلام کنارگیری افشین قطبی از سرمربی گیری تیم ملی بعد از جام ملت های آسیا، فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید باید عاقلانه تصمیم بگیرد.
رضا مهاجری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: سرمربی مربی تیم ملی را نمی توان با سفارش و توصیه افراد خاصی انتخاب کرد بلکه فدراسیون باید با استفاده از نظرات کارشناسی، یک مربی بزرگ را برای چند سال متوالی انتخاب نماید.
وی اظهار داشت: کسی که برای سرمربی گری تیم ملی انتخاب می شود باید زمان بیشتری برای سامان دادن تیم داشته باشد.
مهاجری خاطرنشان کرد: اینکه هر سال ما یک مربی را برای تیم ملی انتخاب کنیم در شان و جایگاه فوتبال ایران نیست.
این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: فدراسیون بعد از ناکامی ایران در جام جهانی، امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد ولی زمانی که ایشان در حال شناخت نقاط ضعف و قوت خود و تبدیل شدن به یک مربی ایده آل بود، او را برکنار کردند و علی دایی و افشین قطبی نیز به چنین مساله ای گرفتار شدند.
مهاجری خاطرنشان کرد: مسوولان در انتخاب سرمربی تیم ملی نباید دچار تردید شوند، باید آگاهانه یک مربی بزرگ را برای تیم ملی انتخاب کنند.
وی همچنین با اشاره به بازی های ایران در جام ملت های آسیا گفت: حریف بعدی ما از بین تیم های استرالیا و کره جنوبی است و هر دو تیم می توانند برای ما خطرناک باشند.
مهاجری گفت: با توجه به اینکه بازی ها تک حذفی است بازیکنان باید در زمین بیشتر مراقب حریف باشند.
این مربی فوتبال همچنین با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبا مشکل مالی دارد و متاسفانه آنگونه که باید از سوی مسوولان حمایت نمی شود.
مربی سابق تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی تیم صبا رفع شود این تیم حرف های زیادی در لیگ برتر برای گفتن دارد. ک/3 7401 / /380 شماره 030 ساعت 10:59 تمام
۰ نفر