۶ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7195342
T T
۰ نفر
کاروان راهیان نور دانش آموزان مهابادی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/06 اجتماعی.آموزش و پرورش.راهیان نور.دانش آموزان مهاباد- نخستین گروه از دانش آموزان مهابادی در قالب کاروان راهیان نور، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد، روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کاروان، شامل 400نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه است که به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
اسمعیل قادری، هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور را گذراندن آموزش عملی درس آمادگی دفاعی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر عنوان کرد.
وی افزود: اردوهای راهیان نور، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اردوهای بسیج بوده و جوانان در این اردوها با ایثار و فداکاری رزمندگان دفاع مقدس آشنا می شوند.
قادری خاطرنشان کرد: دومین گروه از این دانش آموزان نیز اسفند ماه امسال و به تعداد 400نفر عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.
وی، توزیع بسته های فرهنگی، پخش فیلم های مرتبط با دوران دفاع مقدس، نقل خاطرات رزمندگان و اجرای برخی برنامه های فرهنگی را از جمله دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان شرکت کننده در این اردوها در مناطق عملیاتی بیان کرد.
شهرستان مهاباد، با 201 هزار نفر جمعیت، 37 هزار نفر دانش آموز دارد.
584/645/587 شماره 055 ساعت 12:42 تمام
۰ نفر