۱ مهر ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر: 7239624
T T
۰ نفر
یک میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان دکتر غرضی ملایر اختصاص یافت # خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/07/01 اجتماعی.بیمارستان.تسهیلات همدان - رییس بیمارستان دکتر غرضی ملایر گفت : به دنبال بازدید مدیر کل درمان استان همدان ، یک میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان برای تجهیز و ارتقاء امکانات درمانی این بیمارستان اختصاص یافت. بهمن نعمت گرگانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این اعتبار برای گسترش اورژانس ، اجرای هفت طرح خدماتی - درمانی و ارتقای سطح تجهیزات پزشکی موجود در این بیمارستان هزینه می شود. وی بر لزوم گسترش اورژانس ، بازسازی و تامین تجهیزات پیشرفته برای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان تاکید کرد و بیان داشت: برای تامین تجهیزات و انجام طرحهای پزشکی این بیمارستان دو میلیارد ریال اعتبار لازم است که یک میلیارد ریال آن توسط سازمان درمان استان تامین شده و یک میلیارد ریال دیگر نیز با پیگیری نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی تامین می شود. وی ادامه داد : با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، این بیمارستان تا 30 سال آینده در زمینه ارائه خدمات به بیمه شدگان هیچ مشکلی نخواهد داشت.
گرگانی عمده ترین مشکل موجود در این بیمارستان را جذب نیروهای متخصص دانست و افزود : نیروهای متقاضی کار باید دوره های طرح و ضریب k را بگذرانند تا بتوانند در این بیمارستان فعالیت کنند. وی با اشاره به اینکه این بیمارستان مجهزترین مرکز درمانی درسطح شهرستان و دومین مرکز بزرک تامین اجتماعی در سطح استان است، خاطر نشان کرد : هدف مسوولان این مرکز درمانی ارتقاء سطح کمی و کیفی بیمارستان، ایجاد فضای استاندارد ، راه اندازی بخش ارتوپدی و جذب رادیولوژیست است . وی گفت : هم اکنون این بیمارستان دارای 160 تخت اسمی و 120 تخت فعال است.
به گفته گرگانی انجام یک هزارو 600 عمل جراحی، بستری چهار هزارو 500 بیمار و انجام 23 هزار مورد آزمایش رایگان از اقدامات انجام شده در این بیمارستان طی پنج ماه گذشته بوده است. وی همچنین از تشخیص 400 مورد پاتولوژی، خدمات رسانی به 11 هزار بیمار در بخش رادیولوژی، پذیرش 50 هزار و 500 بیمار توسط پزشکان عمومی و ویزیت 18 هزار نفر توسط پزشکان متخصص به عنوان دیگر خدمات ارایه شده در این مرکز درمانی طی مدت مشابه ذکر کرد. شبد1647**564/7519**
۰ نفر