۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر: 7303563
T T
۰ نفر
تودیع و معارفه مدیر کل دفتر پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت برگزار شد # خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/12/02 اجتماعی.پزشکی.تودیع ومعارفه تهران - آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت برگزار شد. به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، مراسم معارفه سیدجمال الدین سجادی و تودیع حسن آقاجانی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حضور مدیران حوزه های مختلف وزارت بهداشت امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد. براساس این گزارش ، محمد علیزاده مدیرکل دفتر مرکزی حراست در این مراسم با اشاره به اینکه دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات یکی از مجموعه های قدرتمند نظارتی است، گفت: این مجموعه با رویکرد بازرسی، در بررسی عملکردها، فرایندسازی و اصلاح آن نقش ویژه ای دارد. وی افزود: دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات همچنین در شناسایی و برخورد با مسیرهایی که منتهی به ناکارآمدی سیستم، شکل گیری رفتارهای نامناسب و در نهایت منتهی به تخلف می شود، مسئولیت دارد. مدیرکل دفتر مرکزی حراست، خاطر نشان کرد: تلاش برای ایجاد رضایتمندی در مراجعین و مشتریان حوزه بهداشت و درمان از طریق انجام فعالیتهای صحیح و افزایش رضایتمندی مردم از وظایف اصلی این حوزه محسوب می شود. سیدجمال الدین سجادی مشاور وزیر و مدیرکل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص داخلی است. اجتمام ** 1586**1776
۰ نفر