تودیع و معارفه مدیر کل دفتر پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت برگزار شد
۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر:
7303563
تودیع و معارفه مدیر کل دفتر پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت برگزار شد
#
خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/12/02
اجتماعی.پزشکی.تودیع ومعارفه
تهران - آیین تودیع و معارفه مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و
پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت برگزار شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ، درمان و
آموزش پزشکی ، مراسم معارفه سیدجمال الدین سجادی و تودیع حسن
آقاجانی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد
و پاسخگویی به شکایات با حضور مدیران حوزه های مختلف وزارت بهداشت امروز
در محل این وزارتخانه برگزار شد.
براساس این گزارش ، محمد علیزاده مدیرکل دفتر مرکزی حراست در این مراسم
با اشاره به اینکه دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات یکی از مجموعه های
قدرتمند نظارتی است، گفت: این مجموعه با رویکرد بازرسی، در بررسی
عملکردها، فرایندسازی و اصلاح آن نقش ویژه ای دارد.
وی افزود: دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات همچنین در شناسایی و برخورد با
مسیرهایی که منتهی به ناکارآمدی سیستم، شکل گیری رفتارهای نامناسب و در
نهایت منتهی به تخلف می شود، مسئولیت دارد.
مدیرکل دفتر مرکزی حراست، خاطر نشان کرد: تلاش برای ایجاد رضایتمندی در
مراجعین و مشتریان حوزه بهداشت و درمان از طریق انجام فعالیتهای صحیح و
افزایش رضایتمندی مردم از وظایف اصلی این حوزه محسوب می شود.
سیدجمال الدین سجادی مشاور وزیر و مدیرکل جدید دفتر بازرسی، ارزیابی
عملکرد و پاسخگویی به شکایات، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و
متخصص داخلی است.
اجتمام ** 1586**1776