۲۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7395496
T T
۰ نفر
خدمات دولت نهم توسعه و عمران گرمی مغان را تسریع کرد .......................................................
گرمی،اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/01/87 داخلی.اقتصادی.عمرانی.
فرماندار گرمی مغان گفت: خدمات و اقدامات ارزنده دولت نهم مسیر توسعه و عمران این شهرستان مرزی را تسریع کرده است.
کاظم دبیر روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گرمی افزود: طی دو سال اخیر بیش از 210 میلیارد ریال اعتبار در فصول مختلف برای توسعه و عمران این شهرستان مرزی هزینه شده است.
وی گفت: این پروژه ها در زمینه های کشاورزی ، راه روستایی ، امور دام ، برق رسانی ، بهداشت و درمان ، طرحهای آبرسانی ، آب شرب روستایی ، احداث اماکن ورزشی ، مخابرات ، راه و ترابری و آموزش و پرورش اجرا شده که با افتتاح تدریجی آنها شاهد رفع کمبودها و مشکلات خواهیم بود.
وی از اختصاص 11 میلیارد ریال به آموزش و پرورش و یک میلیارد ریال به ورزش مدارس این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: در تقسیم اعتبارات شهرستان گرمی فصول راه و ترابری ، عمران شهری و روستایی و آموزش در اولویت قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز در این جلسه از آماده افتتاح شدن پنج مدرسه و شروع طرح ارزشیابی عملکرد مدیران مدارس این شهرستان خبرداد.
مصطفی جوادی گفت: امسال با توجه به افزایش اعتبارات آموزش و پرورش ، آسفالت حیاط مدارس شهری و روستایی ، تکمیل و تجهیز مدارس ، احداث پانسیون روستای های پرچین و زهرا و تکمیل سالن ورزشی فرهنگیان در اولویت برنامه ها قرار دارد.
شهرستان گرمی با 91 هزار نفر جمعیت در شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.ک/3 7124/594/618/530 شماره 151 ساعت 12:26 تمام
۰ نفر