۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7402964
T T
۰ نفر
امام جمعه آران و بیدگل: شوراها در جهت رفاه مردم تلاش کنند .........................................................
کاشان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/02/87 داخلی. اجتماعی. وزارت کشور. شوراها امام جمعه آران و بیدگل گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستادرجهت رفاه مردم تلاش داشته باشند.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام شیخ "علی روحانی" روز پنجشنبه در نشست اعضای شوراها اسلامی روستاهای آران و بیدگل در محل تالار اندیشه این شهرستان، از جمله مسایل رفاهی مردم را فرهنگ دانست و افزود: فرهنگ مبتنی بر دین، رفاه مردم را تامین می کند.
به گفته وی،اگرپایبند به اجرای عدالت باشیم به رفاه می رسیم و اگر به مشکلات مردم توجه نشود به عذاب الهی گرفتار می شویم.
وی برهمت و پشتیبانی مسئولان در جهت رفع نیازهای روستاییان تاکید کرد و اظهارداشت: باید مسئولان به دورترین خانه در روستا به صورت یکنواخت توجه داشته باشند.
فرماندارآران و بیدگل هم در این نشست، با تبریک روز کارگرومعلم، تشکیل شوراهای اسلامی در شهر و روستا را از مهمترین اقدام جمهوری اسلامی در جهت رفع مشکلات مردم عنوان کرد.
"محمد فیروزی پور"،رمز موفقیت و پیشبرد روستاها را تعامل و همدلی مردم با اعضای شورا دانست وگفت:شوراها باید سعی کنند با وحدت و همدلی و حضور در بین مردم و رعایت قانون در صدد برطرف کردن مشکلات مردم باشند.
وی ازاعضای شوراها خواست تا در سال نوآوری و شکوفایی با همت در راستای رفع اختلافات وبررسی و شناخت کمبودها و همکاری با مسئولان وسایل رفاهی مردم روستا را فراهم کنند و در مواقع بحرانی کمک رسان آنها باشند.
فیروزی پور، صرفه جویی و استفاده صحیح در مصرف آب را به مردم تاکید کرد و برگزاری نشست های رییس و اعضای شوراها و دهیاران با مسئولان شهرستان تا پایان خرداد در هر روستا را جهت پیگیری مشکلات مردم روستاها خواستار شد.
در این نشست روسای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل ، مسایل و مشکلات بخش مربوطه به خود را بیان کردند.
توجه به توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی، تامین اعتبارات خاص، ایجاد نواحی صنعتی شهرستان، احداث شهرک های مسکونی، توجه به امورورزشی، مرمت جاده های غیر استاندارد روستایی از جمله نیازهای و مشکلات روستاییان این بخش عنوان شد.
در این نشست پیام نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل هم به مناسبت روز شوراها توسط مسوول دفتر او در شهر آران و بیدگل قرائت شد.
بخش مرکزی و کویرات آران و بیدگل با داشتن 11 روستا هم اکنون 42 نفر در شوراهای آن عضویت دارند. ک/2 7429/554/546 شماره 063 ساعت 10:00 تمام
۰ نفر