۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7410179
T T
۰ نفر
درخشش تکواندوکاران استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور ......................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/2/87 داخلی.ورزشی.تکواندو.
سرپرست هیات تکواندو استان فارس گفت:تکواندوکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور درخشش چشم گیری داشتند و توانستند از حیثت این استان دفاع نمایند.
به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا، عبدالرحمان صبردل شادمان افزود: سومین دوره مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی در رشته هان مادانگ (شکستن اجسام سخت ودفاع شخصی ) جهت شناخت نفرات برتر به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که در کشور کره جنوبی بر گزار می شود در شهرستان زرین شهر اصفهان انجام شد.
وی اضافه کرد: با توجه به درخشش ورزشکاران این رشته در مسابقات قهرمانی کشور در نظر داریم در بخش هان مادانگ سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم.
شادمان ادامه داد:در بخش انفرادی فرم استاندارد، اکبر فروزان صاحب مدال طلا شد و در قسمت تیمی نیما مهربانی، سینا غزال و اکبر فروزان صاحب مدال نقره شدند.
سرپرست هیات کاراته اضافه کرد: در قسمت نونهالان ، محمد رضا مومن در ضربات پوپ جاکی با 205 ضربه صاحب رکورد شد و در قسمت ضربات چرخشی هادی راسخی به مدال برنز دست یافت.
وی افزود: در قسمت ضربات رکوردی،محمدصادق حسینعلی پور صاحب مدال برنز شد و در قسمت شکستن اجسام سخت هم محمدرضا گرجی به مدال برنز دست یافت.
7368/515/675 شماره 084 ساعت 11:10 تمام
۰ نفر