۱۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7415105
T T
۰ نفر
عضو جامعه روحانیت مبارز: خصوصیت بارز امام (ره ) اخلاص و مردمداری بود ..................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/03/87 داخلی.اجتماعی.مراسم.ارتحال امام.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: خصوصیت بارز حضرت امام (ره ) اخلاص در عمل ، مردمداری و ساده زیستی بود.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام " علی محمد صمدی " روز یکشنبه در مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در مهریز افزود: امام عظیم الشان با این صفات الهی و انسانی موفق شد انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
وی اضافه کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با دست خالی ، با تکیه بر آیات الهی ، توسل به ائمه اطهار (ع) و با همراهی مردم مومن به اهداف مقدس خود رسید.
صمدی گفت: امام راحل شخصیتی است که در همه ابعاد برای سایر رهبران دنیا یک الگوی تمام عیار و سرمشق در همه عصرها و نسل هاست.
وی اظهار داشت: امروز آرمان های والای خمینی کبیر محتوای دستور العمل همه مبارزان مسلمان و آزادی خواهان جهان محسوب می شود.
صمدی افزود: نام مبارک امام (ره ) همه مرزهای جفرافیایی عالم رادر نوردیده و مرام او مشعل هدایت همه کانون های خیزش و بیداری است.
وی خاطر نشان کرد: همه عظمت و آبروی ملت و نظام ما مدیون خدمات بی شائبه امام (ره ) و زحمات طاقت فرسای ایشان است.
این روحانی تاکید کرد: شناخت سیره ومرام امام راحل و حرکت درمسیر نورانی او باید برای همیشه با جدیت در بین نسل جوان دنبال شود.
وی افزود: عملی شدن سیره و اخلاق امام (ره ) انقلاب را در برابر همه حوادث بیمه و نسل جوان را در برابر دسایس دشمنان مصون نگه خواهد داشت. ک/2 7536/1027/546 شماره 091 ساعت 10:50 تمام
۰ نفر