۱۴ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7427461
T T
۰ نفر
امام جمعه: دولت برای عمران شهرستان گناباد 200 میلیارد ریال اختصاص داد .....................................................................
گناباد،خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/04/87 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه امام جمعه گناباد گفت: دولت برای طرحهای عمرانی این شهرستان امسال 200 میلیارد ریال اختصاص داده است.
حجت الاسلام "حسن صادقی راموز" در خطبه های نماز این هفته افزود: علاوه بر آن بودجه های اختصاصی استانی، اعتبارات عمرانی ملی برای پروژه های راه، احداث راه آهن، گاز و ساخت بیمارستان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به هفته مالیات گفت : پرداخت مالیات در نظام جمهوری اسلامی یکی از اساسی ترین کارهای مردم و کسانی است که از تمکن مالی و درآمدهای مناسب برخورد می باشند.
خطیب جمعه گناباد افزود: اداره مالیات شهرستان گناباد باتمام تلاش هایی که انجام داده تنها 25 میلیارد ریال مالیات جمع آوری و به خزانه واریز نموده در صورتی که دولت در بخش حقوق فرهنگیان این شهرستان بیش از 100 میلیارد ریال پرداخت نموده است.
صادقی همچنین گفت: دولت آمریکا از یک طرف 400 میلیون دلار برای کمک به پایگاه های ضد ایرانی و ضد انقلاب اختصاص می دهد و از طرف دیگر هم تقاضای تاسیس دفتر حفاظت منافع در ایران را دارد که این دو با هم در تضاد است.
وی اضافه کرد: دولت آمریکا بداند که اگر هدف از تاسیس این دفتر مانند لانه جاسوسی باشد ملت هوشیار ایران و رهبری نظام نخواهند گذاشت که آنها به هدفشان برسند. ک/2 514/662/508 شماره 094 ساعت 16:07 تمام
۰ نفر