۱۹ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7429179
T T
۰ نفر
مصوبات سفردولت به افزایش شاخص های بهداشت ودرمان چهارمحال وبختیاری کمک می کند .....................................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/04/87 داخلی.اقتصادی.مصوبات استانی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال وبختیاری گفت: تصویب 18 مصوبه و 22 توافقنامه در بخش بهداشت ودرمان استان در سفر دور هیات دولت افزایش شاخص های این بخش را به دنبال دارد.
دکتر "محمدعلی کیانی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: در این سفر میزان اعتبار اختصاص یافته به بخش بهداشت و درمان 5/2 برابر اعتبارات سفر نخست بود.
وی اختصاص چهار میلیارد ریال به ساخت مرکز سوانح وسوختگی استان،اختصاص 40 میلیاردریال به حصارکشی خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی، تجهیز و تامین آمبولانس 10 پایگاه اورژانس جاده ای وتوسعه بیمارستان لردگان از 96 به 120 تخت خواب را بخشی از مصوبات سفر عنوان کرد.
به گفته وی اختصاص 50 میلیارد ریال به تکمیل بیمارستان بزرگ شهرکرد، 20 میلیاردریال به ساخت کلنیک فارسان و تکمیل پلی کلنیک شهرکرد،شش میلیارد ریال برای ساخت ستاد مرکزی شهر چلگرد و چهار میلیارد ریال برای استقرار IT دردانشگاه علوم پزشکی از دیگر مصوبات سفر دور دوم هیات دولت به استان بود.
وی همچنین تامین اعتبار برای تکمیل مرکز تخصصی قلب وعروق و فوق تخصصی جراحی قلب ،طرح مبارزه با سوء تغذیه دراستان ،اختصاص 12 میلیاردریال برای تجهیز بیمارستان هاجر شهرکرد و احداث 44 واحد مسکونی برای اساتید را از مصوبات دیگر این سفر عنوان کرد.
دکتر کیانی همچنین گفت:دراین سفر 22توافقنامه نیز با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بسته شدکه عمدتا درجهت رفع مشکلات نظام بهداشت و درمان استان بود.
به گزارش ایرنا، اعضای هیات دولت 23 و 24 خردادماه امسال برای دومین بار به چهارمحال وبختیاری سفر کردند.
542/671/546 شماره 035 ساعت 10:05 تمام
۰ نفر