۸ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7436416
T T
۰ نفر
دفتر نمایندگی فروش و رزرو بلیت هواپیمایی قطر در مشهد افتتاح شد ...............................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/05/87 داخلی.اجتماعی.بلیت.هواپیما.قطر.
در آستانه عید مبعث رسول اکرم (ص ) طی مراسمی روز سه شنبه دفتر نمایندگی شرکت هواپیمایی قطر در مشهد افتتاح شد.
به گزارش ایرنا در این مراسم که مدیران شرکت هواپیمایی قطر و 80 تن از مدیران دفاتر خدمات هواپیمایی و گردشگری خراسان رضوی شرکت داشتند، مدیر منطقه هواپیمایی قطر گفت : در طول هفته این شرکت از تهران 10 پرواز و از مشهد سه پرواز به مقصد دوحه و دیگر کشورها راه اندازی کرده است.
جعفر عباس سال افزون افزود: این شرکت آماده است که از ایران پروازهایی را به مقاصد 83 کشور جهان بر قرار کند .
وی افزود: هم اینک پروازهای هواپیمایی قطر از تهران و مشهد به مقصد دوحه پایتخت قطر و بالعکس توسط هواپیماهای ایرباس A320 و A321 که دارای کابین بیزنس و آکونومی کلاس انجام می شود.
مدیر منطقه ای هواپیمایی قطر در کشورهای ایران کویت ، یمن و عمان در این مراسم جمهوری اسلامی ایران را یکی از مناسب ترین بسترهای تجاری و گردشگری عنوان کرد .
علی بن عبدالخالق ابراهیم افزود: تعهد شرکت هواپیمایی قطر به سرمایه- گذاری در صنعت رو به رشد گردشگری ایران است.
وی کلانشهر مقدس مشهد را مرکز تجاری دومین شهر بزرگ ایران دانست و افزود: هواپیمایی قطر از طریق ارائه خدمات مسافرتی خود مشهد را نیز مانند تهران به شبکه بزرگ پروازهای خود اتصال داده است.
ابراهیم افزود: این شرکت امکان آماده است ارتباط مشهد را با بیش از 80 شهر بزرگ دنیا در جنوب آسیا، خاورمیانه ، اروپا و شرق دور آمریکای شمالی و آفریقا با هواپیماهای بوئینگ و ایرباس فراهم می کند .ک/3 662/589/659 شماره 308 ساعت 15:50 تمام
۰ نفر