۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7437813
T T
۰ نفر
رییس بنیاد شهید مازندران: جانبازان شهیدان زنده و سندهای افتخار انقلابند ......................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/05/87 داخلی.اجتماعی.جانبازان.مازندران.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از جانبازان به عنوان الگوی صبر و ایثار یاد کرد و گفت: جانبازان شهیدان زنده و سندهای افتخار انقلاب اسلامی هستند.
"حمیدعلی صمیمی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساری افزود: جانبازان در واقع سند سربلندی و آزادگی این انقلاب به شمار می روند که در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضوری فعال و چشمگیر دارند.
وی که در آستانه فرارسیدن روز جانباز و اعیاد شعبانیه سخن می گفت: اظهار داشت: بایستی حماسه ها، رشادتها و مقاومت های خستگی ناپذیر این حامیان راستین انقلاب اسلامی به درستی ارج نهاده شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد : جانبازان به عنوان معلمان ایثار و آموزگار صبر، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و با معامله با خدای خویش زیباترین نقوش را در صحنه ها خلق کردند.
"صمیمی" بیان داشت : فرهنگ جانبازی که نشات گرفته از حضرت ابوالفضل العباس (ع) است باید به عنوان فرهنگی ماندگار در جامعه نهادینه شود.
وی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهارداشت: امروز حفظ و حراست و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه آحاد ملت است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران شهدا و ایثارگران را نماد بارز ایثار در جامعه ذکر کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان میراثدار و ولی نعمت این نظام هستند.
وی با بیان اینکه در خدمات رسانی به این عزیزان نبایستی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ کرد گفت: خانواده های شهدا و ایثارگر چشم و چراغ انقلابند.
وی تعداد جانبازان مازندران را 32 هزار نفر، ضایعه نخاعی 120 نفر ، شیمیایی را دو هزار و 900 نفر و اعصاب و روان را سه هزار و 100 نفر اعلام کرد. ک/3 609/402/508 شماره 075 ساعت 11:09 تمام
۰ نفر