۱۶ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7438759
T T
۰ نفر
مدیرکل ارشاد اردبیل: اصحاب رسانه ها نیازمند بصیرت و بینش تحلیلی هستند ....................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/05/87 داخلی.فرهنگی.روز خبرنگار.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: امروزه با گسترش روزافزون رسانه ها، خبرنگاران و اصحاب قلم و مطبوعات بیش از هر زمان دیگر نیازمند بصیرت و بینش تحلیلی هستند تا بتوانند از میان امواج خبری حقیقت را کشف و منتشر کنند.
به گزارش ایرنا، اصغر تقی زاده شکیبا روز چهارشنبه به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار افزود: فعالیت در عرصه خبرنگاری بسیار حساس و نیازمند تزکیه نفس است.
وی صداقت در گفتار و سلامت در عمل را از ویژگی های فعالیت در عرصه اطلاع- رسانی و خبرنگاری دانست و گفت: هرقدر خبرهای واقعی در سطح کشور به طور کامل و با حفظ بی طرفی منتشر شود، مردم بیشتر متوجه خدمات وتلاش خدمتگزاران خود در بدنه دولت در آبادانی کشور خواهند شد.
تقی زاده شکیبا، همچنین با اشاره به انتشار 40 عنوان نشریه، فعالیت چندین نمایندگی خبرگزاری و سرپرستی نشریات سراسری به همراه فعالیت بیش از یکصد نفر در عرصه فعالیت مطبوعاتی و خبری در این استان، توسعه دانش فنی و حرفه ای اصحاب رسانه در استان اردبیل را امری ضروری ذکرکرد.
وی اظهارامیدواری کرد، با دایر شدن دانشکده خبر در استان اردبیل خلاء کیفی و حرفه ای فعالیت در عرصه اطلاع رسانی بااعتلای دانش حرفه ای فعالان این عرصه پر شود.
618/587 شماره 165 ساعت 12:28 تمام
۰ نفر