۴ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7445191
T T
۰ نفر
رییس عقیدتی سیاسی ارتش: ثمره انس با قران، ایستادگی مقابل دشمنان بوده است .....................................................................
نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/06/87 داخلی.جشنواره.قرآنی.فرزندان.کارکنان.نیروی دریایی.ارتش.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت : ثمره انس با قرآن ، تاکنون مقاومت و ایستادگی در مقابل تحریم ها و تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی بوده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " سیدمحمود علوی " روز دوشنبه درآیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی فرزندان پسر کارکنان نیروی دریایی ارتش در مسجددانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر افزود:رسیدن به قله های معرفت علمی در زمینه های مختلف از جمله انرژی هسته ای توسط دانشمندان جوان کشورما ، نتیجه اش ارتباط داشتن با قرآن بوده است.
وی اظهارداشت: توفیق همنشینی با قرآن نصیب همه نمی شود باید این قابلیت در نهاد و ذات انسان ایجاد شود و شما فرزندان دریادلان نیروی دریایی دارای این قابلیت بوده اید که خدا به شما داده است.
حجت الاسلام علوی یادآورشد: پیامبرگرامی (ص ) برای فراگیری علم و دین ارزش زیادی قایل بودند و تاکید داشتند ، هر کسی باید علم و دین را بیاموزد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت : پیامبران آمدند تا قلوب مردم جامعه را به خدا متصل نمایند و اندیشه ها رانیز به نور دانش روشن نمایند.
وی اضافه کرد:درفراگیری علم و دانش توام با دین جدی باشید زیرا که انسان با دو بال علم و ایمان به سوی خدا پرواز می کند و ضروری است هر انسانی بیش از این دو، به عالم مادی توجه کند.
وی با اشاره به برگزاری شش مسابقه و جشنواره علمی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی گفت : اکنون ارتش جمهوری اسلامی بابرگزاری این مسابقات، نوعی پویایی قرآنی به خودش گرفته است.
وی از برگزاری مطلوب این دوره جشنواره قرآنی قدردانی کرد.
"مطیع الله میردار" مسوول فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر به ایرنا گفت : در این جشنواره قرآنی، تیمهای بندرعباس با 5/607 امتیاز، خرمشهر با450 امتیاز و تهران با 5/447 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.
نفرات برتر این رقابتها به مسابقات قرآنی ارتش که ماه آینده در تهران برگزار می شود، اعزام می شوند.
جشنواره یاد شده با شرکت 600 نفر از فرزندان پسر کارکنان نیروی دریایی ارتش در دو بخش قرآنی و ورزشی از اول شهریور به مدت یکهفته در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر آغاز شده است.
506/624/621/ شماره 318 ساعت 14:11 تمام
۰ نفر