۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7446529
T T
۰ نفر
رفع معضلات ترافیکی سنندج نیازمند تعامل مسوولان و مردم است ........................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/06/87 داخلی.اجتماعی.ترافیک.
سرپرست راهنمایی و رانندگی استان کردستان، رفع معضلات ترافیکی شهر سنندج را نیازمند تعامل بین مسوولان و شهروندان دانست.
سرهنگ " عارف قادرزاده " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعامل راهنمایی و رانندگی، شهرداری، اعضای شورای شهر و مشارکت شهروندان مهم ترین عامل رفع مشکلات ترافیکی سطح شهر است.
وی همفکری مسوولان و بکارگیری نظر کارشناسان مربوط در تصمیم گیری ها و بررسی مشکلات ترافیکی از زوایای مختلف را اقدامی لازم برای رفع معضلات ترافیک سنندج برشمرد.
وی با اشاره به قدیمی بودن بافت مرکز شهر سنندج و وجود مشکلات ترافیکی در این شهر افزود: توجه بیشتر به اجرای طرح ساماندهی ترافیک شهر امری لازم و ضروری است.
وی با اشاره به مسایل مطرح شده در شورای ترافیک استان بین دستگاه های مربوطه اظهار داشت: با تلاش شهرداری، اعضای شورای شهر و استانداری و بهره گیری از کارشناسان متخصص ترافیک مشکل ترافیک شهر سنندج بزودی رفع می شود.
قادر زاده اجرای طرحهای ترافیک غیر کارشناسی در سطح شهر سنندج را عاملی مهم در افزایش ترافیک بیان کرد.
وی نسب علایم ترافیکی جدید از سوی شهرداری را اقدامی مهم در رفع معضلات ترافیکی خواند و اظهار داشت: با اجرای طرحهای مصوب شورای ترافیک استان در یک ماهه اخیر بسیاری از مشکلات ترافیکی رفع خواهد شد.
سرهنگ قادرزاده آگاه سازی مردم از سوی رسانه های گروهی را در اجرای طرحهای ترافیکی امر لازم و ضروری خواند و افزود: هیج طرحی در سطح شهر بدون مشارکت و استفبال مردم قابل اجرا نخواهد بود.
وی تصریح کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی برای رفع مشکلات ترافیکی شهر سنندج تمام توان و نیروی خود را برای اجرای مصوبات شورای ترافیک استان در این شهر بکار می گیرند.
وی یک طرفه کردن برخی از خیابان های منتهی به مرکز شهر و نسب علایم ترافیکی را از جمله اقدامات درست دستگاه های مربوطه برای رفع ترافیک بیان کرد.
شهر سنندج بیش از 350 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3 7354/533/1139 شماره 038 ساعت 09:13 تمام
۰ نفر