۳۰ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7453957
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر: وحدت، عامل پیروزی دفاع مقدس شد ..................................................................
بوشهر، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/6/87 داخلی.اجتماعی.سپاه.دفاع مقدس.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی ازمولفه های مهمی که باعث پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد وحدت بین مردم ونیروهای مسلح بود.
سرهنگ پاسدار فتحالله جمیری شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: تا قبل از عملیات فتح المبین که نیروهای مسلح و رزمندگان به صورت مستقل عمل می کردند شاهد پیروزی بزرگی نبودیم و پیروزی ها در منطقه محدودی بود.
وی اظهارداشت: عملیات فتح المبین نخستین عملیات مشترک بین ارتش و سپاه بود که افزون بر آزادسازی بخشی از خاک جمهوری اسلامی ایران، زمینه ساز عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نیز شد.
جمیری گفت: این وحدت تا پایان جنگ تحمیلی ادامه داشت و امروز نیز وحدت در دفاع همه جانبه نقش تعیین کننده ای دارد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد:در شرایط حساس کنونی، آمادگی برای دفاع همه جانبه، آموزش، بکارگیری تجهیزات پیشرفته برای دفاع از نظام و توجه به وحدت، کمک به دولت درعرصه های سازندگی از ضرورت هایی است که همه دلسوزان انقلاب باید به آن توجه کنند.
وی اظهارداشت:باتوجه به اینکه کینه و دشمنی استکبار با نظام اسلامی ایران پایان پذیر نیست، فرهنگ دفاع مقدس که کارآمدی خود را به اثبات رسانده باید به نسل جوان منتقل شود تا آمادگی این قشر برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی را بیش از پیش فراهم کند.
سرهنگ جمیری گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام (ره ) آن را بنیان گذاشت تا نظام اسلامی بتواند در سایه آن به مسیر تعالی و پیشرفت دست یابد.
وی یادآورشد: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس با توجه به اینکه سپاه تشکل فعلی سازمانی خود را نداشت و سران ارتش نیز به خارج از کشور فرار کرده بودند برای دفاع از انقلاب بسیار برجسته بود.
سرهنگ جمیری اظهارداشت:بسیج توانست در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کند و تا پایان جنگ با حضور پرقدرت خود با کمیت و کیفیت به ایستادگی خود ادامه داد و در راه آرمان های حضرت امام بیشترین شهید، جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب کرد.
استان بوشهر در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که دو سوم آن نیروهای بسیجی و سپاهی هستند.ک/3 628/539/675 شماره 179 ساعت 14:00 تمام
۰ نفر