۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85120480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وحدت و همدلی رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است

۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85120480
وحدت و همدلی رمز پیروزی در مقابله با دشمنان است

کاشان _ ایرنا _ فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وحدت و همدلی آحاد جامعه همواره رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.

به گزارش ایرنا، سردار سید ابوالقاسم طباطبایی روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کاشان افزود: در دوران جنگ تحمیلی ملت ایران و همه نیروهای مسلح با حفظ وحدت به پیروزی رسیدند و امروز هم رمز موفقیت در همه عرصه ها حفظ این وحدت است.

وی اظهار کرد: مرحله نخست عملیات بیت المقدس از دارخوین آغاز شد و رمز موفقیت این عملیات همراهی برادران سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروهای مردمی بود و این تجلی پیام یدالله مع الجماعه است ، این وحدت امروز هم مشکلات زیادی از کشور رفع می کند.

فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عملیات بیت المقدس بعد از عملیات فتح المبین انجام شد،در عملیات فتح المبین ۷۰ کیلومتر پشت دشمن رفتیم و توپخانه عراقی ها به دست رزمندگان اسلام فتح شد و این یک اقدام بزرگ به لحاظ نظامی بود.

سردار طباطبایی افزود: امروز دشمن با همه توان خود در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده،در جنگ تحمیلی به برکت خون شهدا و حفظ وحدت پیروز شدیم و اگر امروز هم ملت ما وحدت خود را حفظ کنند همواره در مقابل دشمن پیروز هستیم.

وی اظهار کرد: باید از مظاهر خود ازجمله حجاب و عفاف، مسجد،قرآن ، روحانیت دفاع کنیم ، ما با مظاهر دشمن ازجمله همجنس بازی،بی عفتی و غیره می جنگیم و اگر در این جنگ به خدا توکل نکنیم و وحدت نداشته باشیم با شکست مواجه می شویم.

فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: باید به دنبال عمل به معروف باشیم و نسخه امروز ما عمل به معروف و نه امر به معروف است و این جنگ سخت تر از جنگ تحمیلی است.

سردار طباطبایی گفت: اگر امروز خودمان به درستی به فرمان ولی فقیه عمل کنیم یعنی عمل به معروف کرده ایم.

در پایان این مراسم از کتاب جاده وصال به نویسندگی علیرضا کمالی دانش آموز رزمنده کاشانی در دوران جنگ تحمیلی رونمایی شد و درجه سرتیپی شهیدان والامقام سیدمصطفی سید حسن زاده و مرتضی جارچی به خانواده معزز آنها ابلاغ شد.

خرمشهر پس از ۵۷۵ روز اشغال و پس از ۳۵ روز مقاومت، چهارم آبان ۱۳۵۹ توسط رژیم تا دندان مسلح بعثی عراق اشغال و در ساعت ۱۱ صبح روز سوم خرداد ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس آزاد شد.

شهرستان کاشان با جمعیت ۳۶۵ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha