۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456713
T T
۰ نفر

نماینده انزلی: پروژه راه آهن کند پیش می رود

۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456713
نماینده انزلی: پروژه راه آهن کند پیش می رود ................................................
بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/87 داخلی.اقتصادی.راه آهن.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن به عنوان مهمترین پروژه استان از روند اجرایی کندی برخوردار و از نگرانی های اصلی ما است.
به گزارش ایرنا" حسن خسته بند" شنبه شب در جلسه شورای اداری انزلی اظهار داشت: 265 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن در نظر گرفته شده که طی این هفته یا هفته آینده در جلسه ای با وزیر راه ، مدیرعامل راه آهن و استاندار قرار است در مورد آن تصمیم گیری شود.
وی خاطرنشان کرد: به رغم تصویب پنج میلیارد دلار اعتبار برای خشکسالی و حوادث غیرمترقبه و ورود کالاهای استراتژیک از سوی وزارت کشور متاسفانه اعتباری برای جبران خسارت برف گیلان دیده نشده است.
خسته بند متذکر شد: با توجه به بارندگی هایی که در پیش داریم و احتمال بروز خسارتهای دیگر به استان قرار است نمایندگان گیلان این مساله را پیگیری نمایند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مربوط به ارائه تسهیلات از سوی بانکها بسیاری از پروژه ها به صورت راکد درآمده است.
نماینده انزلی با اشاره به آغاز پروژه توسعه بندر و موج شکن با اعتبار 55 میلیارد تومان در آینده نزدیک تصریح کرد: ظرف سه تا چهار سال آینده از طریق ایجاد کارخانه کشتی سازی و اسکله های جدید دو تا سه هزار نیروی جدید جذب خواهد شد.
خسته بند در مورد ورزشگاه مصوب سفر ریاست جمهوری گفت: امسال یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این ورزشگاه در انزلی در نظر گرفته شده است .
وی افزود: زمینی در منطقه چراغ پشتان مورد مطالعه قرار گرفته و مشاور نظر نهایی اش را داده، در فاز اول 15 هکتار زمین برای ساخت ورزشگاه اختصاص یافته و در طرح توسعه نیز 31 هکتار در نظر گرفته شده است .
نماینده انزلی در ادامه اظهار داشت: شهرداری انزلی باحدود چهار میلیارد تومان بدهی روبرو است و باید سعی کنیم با توجه به منابع درآمدی شهر این کمبودها را رفع کنیم.
وی در خصوص رفع مشکلات مالی تیم ملوان نیز گفت : تنها محلی که می تواند مشکل مالی ملوان را حل کند منطقه آزاد است و بقیه مقطعی است و جوابگوی رفع مشکل نیست.
620/508 شماره 112 ساعت 11:35 تمام
۰ نفر