۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460687
T T
۰ نفر
استاندار اردبیل خواستار مساعدت بانک ملی به کارخانه پتروشیمی اردبیل شد .....................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/07/87 داخلی.اقتصادی.صنایع.
استاندار اردبیل خواستار مساعدت تسهیلاتی بانک ملی به کارخانه پتروشیمی اردبیل و کارخانه سیمان خلخال شد.
علی نیکزاد روزپنجشنبه در نشست با عضو هیات مدیره این بانک گفت: این دو کارخانه که توسط بخش خصوصی درحال اجراست، از جمله صنایع مادر استان هستند که پس از افتتاح تاثیر زیادی در تقویت، تولید و اشتغال زایی خواهند داشت.
وی اظهارداشت: باتوجه به رویکرد دولت نهم مبنی برحمایت جدی از کارآفرینی انتظار داریم بانک ملی بیش از پیش مساعدت های ممکن را برای تسریع در اجرای این طرحها انجام دهد.
نیکزاد با اشاره به ابلاغ یک هزار و 710 میلیارد ریالی تسهیلات کارآفرینی به استان افزود: در نیمه دوم امسال تسریع در پرداخت تسهیلات به طرحهایی اولویت دارد که به تصویب بانک های عامل رسیده و یا در مرحله عقد قرارداد با بانک هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه وصول مطالبات معوق را از مهم ترین دغدغه های این بانک دانست.
محمدرضا حسین زاده افزود: تحقق این امرکمک شایانی به پرداخت تسهیلات جدید از سوی بانک خواهد کرد.
وی گفت: اداره امور شعب بانک ملی استان اردبیل به عنوان بازوی اقتصادی در حمایت از توسعه سرمایه گذاری در استان تلاش می کند.ک/3 594/618/587 شماره 176 ساعت 12:46 تمام
۰ نفر